یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ جشنواره علامه حلی

حوزه/قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در قم با اشاره به اینکه امروز دشمن تمام تمرکز خود را در تخریب حوزه‌ها قرار داده، خاطرنشان کرد: امروز عدم شبهه شناسی و پاسخ‌گویی به شبهات توسط طلاب قابل پذیرش نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ملکی در آئین اختتامیه دومین دوره آموزشی شبهه شناسی روش پاسخ و مواجه که به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه در سالن همایش‌های موسسه امام صادق(ع) در پردیسان قم برگزار شد، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر در مرکز پاسخ‌گویی به شبهات شاهد تحولات عظیمی بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر توانمند بودن مرکز پاسخ‌گویی به شبهات تاکید دارند، مطرح کرد: امروز با نسل دیجیتال و پر اطلاع مواجه هستیم که هزاران شبهه در این فوران اطلاعات وجود دارد.

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه در قم با بیان اینکه شبهه یک موضوع و مسئله جدی است، عنوان کرد: شبهه می‌تواند ایمان افراد را نابود کند و در این مسیر روحانیون وظیفه مبارزه دارند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن تمام تمرکز خود را در تخریب حوزه‌ها قرار داده، خاطرنشان کرد: امروز عدم شبهه شناسی و پاسخ‌گویی به شبهات توسط طلاب قابل پذیرش نیست.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان اینکه امروز گفت‌وگو بسیار مهم است، تصریح کرد: باید برخورد طلاب به گونه‌ای باشد که افراد جامعه بتوانند نقدها و شبهات خود را مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه باید اطلاعات طلاب به روز باشد، یادآور شد: اگر اطلاعات طلاب به روز باشد، می‌توانند در موضوعات مختلف صاحب نظر باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha