یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از مواکب این ستاد

حوزه/ مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی از نزدیک در جریان خدمت رسانی موکب‌های این ستاد به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، کریم لایقی اصل مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در حاشیه بازدید از مواکبی که با محوریت بچه‌های مسجد به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بنابر وظیفه ذاتی خود، امسال نیز همچون سال‌های گذشته ۱۲موکب خاصه در شهرستان باشت، بوستان و گچساران در مسیر زائران اربعین حسینی تا مرز بهبهان مشارکت داشته‌اند و به‌نحو احسن مشغول خدمات رسانی هستند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه این مواکب به همراه دیگر مواکب در مسیر به خوبی توانسته‌اند فضای معنوی ایجاد کنند، افزود: فضای ایجاد شده در این موکب‌ها در طول شبانه روز برای پذیرایی و اسکان فراهم است.

لایقی اصل با اشاره به اینکه مواکب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تا ۳ روز بعد اربعین حسینی در خدمت زائران است، یادآور شد: همه تمهیدات لازم جهت خدمات‌رسانی به زائران در این مدت اندیشیده شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha