یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وزیر

حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در بخش‌ها و حوزه‌های گوناگون برای حل مشکلات کشور همت خود را به‌کار گرفته است، گفت: دولت سیزدهم در بحث سیاست خارجی عزت کشور را به دنیا نشان داد

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر شهرستان، با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در بخش‌ها و حوزه‌های گوناگون برای حل مشکلات کشور همت خود را به‌کار گرفته است، اظهار داشت: دولت سیزدهم در بحث سیاست خارجی عزت کشور را به دنیا نشان داد.

وی با بیان اینکه دولت‌های قبلی آرزوهای خود را در رسیدن به تفاهم با غرب و آمریکا می‌دانستند، بیان کرد: دولت سیزدهم با پیوستن به پیمان شانگهای و بریکس، اقتدار و موفقیت روابط خارجی جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت انقلابی در همان ماه‌های ابتدایی فعالیت خود به کرونا پایان داد، گفت: دولت با برنامه ریزی منسجم و هدفمند توانست بر گسترش این بیماری غلبه نماید.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است، اظهار کرد: دولت خود را موظف به پیشرفت کشور در بخش‌ها و عرصه‌های گوناگون می‌داند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه لرستان مهد عالمان و اندیشمندان بزرگ بوده است، خاطرنشان کرد: لرستان با داشتن مردمانی ولایی و انقلابی، شایسته خدمت رسانی جهادی و همه جانبه است.

وی گفت: دولت و رئیس جمهور انقلابی در عرصه‌های مختلف امتحان خود را پس داده و در مسیر اعتلای روزافزون کشور و نظام قدم بر می‌دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه سند مهندسی فرهنگی استان خبر داد و یادآور شد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از استعدادهای فرهنگی در استان‌ها اعلام می‌دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha