شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ برگزاری یادواره شهیدان «محمد امین احمدی، ناصر کاظمی و محمود کاوه» در مهاباد

حوزه/ سردار معروفی گفت: شهدا محور وحدت و شناسنامه ملت ایران هستند و خون شهید متعلق به تمام ملت ایران از هر نژاد و قومی است و امروز به برکت خون شهدا دشمنان جرات نمی‌کنند نگاه‌چپ به کشور ما داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار حسین معروفی امروز در یادواره شهدای عشایری شاخص کشور و گرامیداشت شهید کاوه و شهدای پیشمرگ کرد که در تالار وحدت مهاباد برگزار شد، اظهار کرد: شهدا هر چه داشتند برای حمایت از دین و دفاع از تمامیت ارضی و ناموس کشور در طبق اخلاص گذاشتند و در این راه جان خود را فدا کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه آذربایجان غربی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در دوران دفاع مقدس و بعد از آن داشته است، افزود: همت و اقتدار مردم آذربایجان و اقوام و مذاهب مختلف که پیشینه‌ای عزتمند داشته موجب دفاع از کرامت و ناموس و خاک وطن شد و مردمان آذربایجان غربی از دفاع مقدس در جهاد قرار داشته و هر روز جهاد در آن جاری و ساری بوده است.

سردار معروفی تصریح کرد: شهدا محور وحدت و شناسنامه ملت ایران هستند و خون شهید متعلق به تمام ملت ایران از هر نژاد و قومی است؛ امروز به برکت خون شهدا دشمنان جرات نمی‌کنند نگاه‌چپ به کشور ما داشته باشند و این را مردمان عزیز ایران اسلامی در برهه‌های مختلف ثابت کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه همه ما در قبال خون شهدا مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم، افزود: ما دفاع از مظلومین دنیا را افتخار خود می‌دانیم و این موضوع ریشه در مکتب اهل‌بیت(ع) و سیره امامین انقلاب دارد که همواره باید مدافع مظلومان باشیم.

سردار معروفی افزود: هوشمندی ملت ما توطئه‌های و فتنه‌های دشمنان را در طول تاریخ انقلاب اسلامی خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه همه اقوام و مذاهب ایران در مقابل رژیم پهلوی ایستادند و قیام کردند، گفت: در ابتدای انقلاب دشمنان سعی کردند کشور را مشغول کنند که در این منطقه نیز وارد عمل شدند ولی مردم مسلمان و انقلابی در مقابل آنها ایستادند. دشمن در ادامه به جنگ هشت‌ساله و ترفندهای مختلف متوسل شد ولی نتیجه نگرفت؛ جنگ تمام‌عیاری را شروع کرد ولی باز ملت بزرگمان پای عزت، ناموس و شرف خویش ایستاد و دست رد به سینه دشمنان زدند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با اشاره به محبوبیت شهید حاج‌قاسم سلیمانی در میان شیعه و سنی، تصریح کرد: دشمنان حاج‌قاسم را به شهادت رساندند، اما هشتاد میلیون ایرانی همه سلیمانی شدند و این را در تشییع پیکر مطهر آن شهید عزیز نشان دادند.

وی افزود: شهید سلیمانی محصول و پرورش‌یافته انقلاب اسلامی و رهبری امامین انقلاب بود که تشییع پیکر مطهرش نشان داد انقلاب و آرمان‌های آن زنده و پایدار است.
سردار معروفی با تأکید بر وحدت و همدلی، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که هر وقت منافع و اعتقاداتشان در خطر باشد باغیرت و مردانگی و وحدت به میدان می‌آیند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha