دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه بندر دیّر گفت: در کنار موکب‌های پذیرایی، مواکبی نیز برای فعالیت‌های فرهنگی تدارک دیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر صبح امروز در دومین نشست هماهنگی برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر دیّر، اظهار داشت: حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین و بزرگترین اجتماع بشری در آستانه اربعین حسینی با وجود تبلیغات گمراه کننده دشمنان و ایادی آنها در حال برگزاری است و در روزهای آینده به اوج خود می‌رسد.

امام جمعه دیّر در رابطه با پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، بیان کرد: در این موقعیتی که دشمن برای بعضی مسائل زمینه سازی می‌کند، حضور مردم در این اجتماعات و پیاده روی اگر با ضوابط شرعی همراه باشد مایه خاطر جمعی برای مؤمنین است و از طرفی این پیام را برای دشمن دارد که اگر آنها در خیابان تعداد اندکی افراد دارند، اما جمعیت ما این گونه است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به جنبه سیاسی پیاده روی جاماندگان اربعین، ادامه داد: در طول مسیر پیاده روی استفاده از شعارهای حماسی که هدف اباعبدالله بوده و نوحه سینه زنی و عزاداری به‌صورت ویژه دنبال شود.

حجت الاسلام حسینی خواستار انجام کار فرهنگی هدفمند در این مراسم شد و گفت: در کنار موکب‌های پذیرایی، مواکبی نیز برای فعالیت‌های فرهنگی تدارک دیده شود.

امام جمعه دیّر یادآور شد: با توجه به گرمای هوا تأمین امکانات رفاهی مانند آب خنک و وسیله نقلیه برای بازگشت عزاداران ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha