دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتصاب

حوزه / رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی روح الله بابایی را به عنوان «سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، با توجه به حکم جدید حجت الاسلام قیصری مدیر سابق روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان که به عنوان رئیس صندوق قرض الحسنه دفتر تبلیغات اسلامی شعبه اصفهان منصوب شده است، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان طی حکمی روح الله بابایی را به عنوان «سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، خطاب به روح الله بابایی آمده است:

با توکل به خداوند رحمان، به‌موجب این حکم جنابعالی را که به‌حمدلله از تعهّد، پشتکار، تجربه و سوابق ارزنده در نهاد مقدّس دفتر تبلیغات اسلامی برخوردارید، به سمت «سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان» منصوب می‌نمایم.

امید است در ظلّ عنایات خداوند رحمان و با استفاده از ظرفیت همکاران معزّز، در راستای وظایف محوله گام‌های مؤثری بردارید و به‌ویژه در بازنمایی کوشش‌ها و فعالیت‌های بخش‌های مختلف شعبه و توسعه تعاملات برون‌سازمانی، بالاخص با نهادها و مراکز همسو و نیز تسهیل ارتباطات بخش‌ها با حوزه ریاست، بر پایه تجارب موفقتان به‌خوبی ایفای نقش نمایید.

بهبود، ارتقا و توسعه هدفمند برنامه‌های مرتبط با حوزه مأموریتی و تعامل سازنده با سایر قسمت‌ها مورد انتظار خواهد بود که ان‌شاءالله با مشارکت و مساعی جمعیِ همکاران میسّر خواهد شد.

بر خود لازم می‌دانم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای قیصری «زید عزه» در طول تصدی این پست کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha