دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ویزیت بیمار

حوزه/ در ایام بازگشت زائران امام حسین علیه السلام از کربلا و حضورشان در شهر مقدس قم، جمعی از پزشکان افتخاری درمانگاه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با استقرار در مقبره شاعره پروین اعتصامی، بیماران را به صورت رایگان ویزیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علاوه بر خدمت رسانی به زائران امام حسین علیه السلام در موکب آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ میسر نجف-کربلا، در حرم کریمه اهل بیت(ع) نیز خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین انجام می شود.

بر اساس این گزارش، علاوه بر خدمت رسانی اسکان، پذیرایی و…، مدیریت بهداشت و درمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها نیز در این ایام علاوه بر نظارت مستمر نسبت به امور بهداشتی زائران و اماکن حرم مطهر، در عرصه ارائه خدماتی درمانی نیز به صورت گسترده در حال خدمت رسانی است.

از جمله این خدمات، راه اندازی پایگاه سلامت در مقبره شاعره پروین اعتصامی واقع در صحن امام رضا علیه السلام است که بر اساس این برنامه، جمعی از پزشکان درمانگاه حرم مطهر به صورت افتخاری زائران را به صورت رایگان ویزیت می کنند و در صورت لزوم، برای ادامه فرایند درمان، به درمانگاه حرم مطهر معرفی می شوند.

خاطرنشان می شود، پایگاه سلامت حرم مطهر که از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، تا چهارشنبه، اربعین امام حسین علیه السلام، از ساعت ۱۰ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۲۰ پاسخگوی مراجعان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha