دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم با بیان اینکه اسلام هراسی سیاست منحوس و کثیف مستکبرین عالم است، گفت: اسلام هراسی نماد دورویی حقوق بشر غربی است؛ فرانسه پوشش اسلامی را در مدارس ممنوع کرد و این یک نمادی از اسلام هراسی و توجه نکردن به آرا و عقاید مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی، امام جمعه جم، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به شاخص‌های هفتگانه حکومت نبوی گفت: ایمان و معنویت، قسط و عدل، علم و معرفت، صفا و اخوت، صلاح اخلاقی و رفتاری، اقتدار و عزت و کار و حرکت از ویژگی‌های حکومت نبوی است.

وی با پرداختن به حماسه اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین همایش بزرگ اقتدار و عزت شیعه و تمدن ساز و زمینه ظهور را فراهم می‌کند.

امام جمعه جم با بیان اینکه اربعین امسال با شکوه و بسیار باعظمت تر از سال‌های گذشته برگزار شد افزود: از مواکب شهرستان در مسیر نجف و کربلا و مرز شلمچه بسیار صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم، این مواکب با پشتیبانی مردم خدماتی در خور و شایسته را به زائران اربعین حسینی تقدیم کردند.

حجت الاسلام محمدی افزود: همچنین پیاده‌روی جاماندگان اربعین در روز اربعین حسینی در شهرستان جم با شکوه خاصی در شهر بهارستان و روستای آبگرمک برگزار شد که از همه متولیان برگزارکنندگان هیئت‌ها مسئولین شهرستان و شهر بهارستان و همه کسانی که کمک کردند و مردم عزیز جوانان اهل بیتی صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

وی از برگزاری پیاده‌روی باشکوه ولایت در سالروز شهادت امام رضا در این شهرستان خبر داد و گفت: این پیاده‌روی با همت مردم و مسئولین و هیئت‌های مذهبی، شورای هیئت‌های مذهبی سازمان تبلیغات در شهر جم برگزار می‌گردد از همه مسئولین می‌خواهم که تمام قد از این مجموعه پشتیبانی و خیرین و مردم عزیز مثل همیشه همکاری نمایند.

حجت الاسلام محمدی با پرداختن به سالروز قیام ۱۷ شهریور و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و شهدای جمعه خونین این روز افزود: ۱۷ شهریور یکی از مقاطع حساس تاریخ انقلاب است، قیام ۱۷ شهریور دستاوردهای بسیار زیادی داشته که خون‌های عزیزان و مردمی که در ۱۷ شهریور به شهادت رسیدند به ثمر نشست و بعد از پیام ۱۸ شهریور امام عده زیادی از ارتشیان نیز به مردم پیوستند و بارقه امیدی در دل همه مردم به وجود آمد.

حجت الاسلام محمدی به موضوع سینمای انقلابی اشاره کرد و بیان داشت: سینمای انقلابی متعهد است که می‌توان در قالب هنر آموزه‌های بسیار خوبی برای تربیت جامعه از او ساطع و انتقال داده شود. هنر انقلابی هنوز با بلوغ استحقاقی خود فاصله دارد و سینما می‌تواند نقش هدایتگری خوبی در ترویج فرهنگ صحیح و تربیت اسلامی و ایرانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اسلام هراسی همچنان سیاست منحوس و کثیف مستکبرین عالم است گفت: اسلام هراسی نماد دورویی حقوق بشر غربی است؛ فرانسه پوشش اسلامی را در مدارس ممنوع کرد و این یک نمادی از اسلام هراسی و توجه نکردن به آرا و عقاید مسلمانان است. سوزاندن کتاب مقدس قرآن، پرونده سازی علیه مسلمان، تبلیغات گسترده منفی علیه اسلام از شیوه‌های اسلام هراسی است که در غرب کماکان وجود دارد و جلو می‌رود.

وی در ادامه با پرداختن به موضوع اشتغال در مجتمع تولید گاز پارس جنوبی گفت: چند هفته گذشته مطلبی در خطبه‌ها بیان کردیم راجع به اصلاح امتیاز شهرستان در دفترچه پذیرش که الحمدالله اصلاح شد که در این راستا از مسئولان تشکر می کنم؛ به جوانان و افراد جویای کار توصیه می‌کنم از این فرصت استثنایی استفاده کنند حضور پیدا کنند و ان شاالله جذب شوند.

حجت الاسلام محمدی گفت: مسئله مهم طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت که الان در شورای نگهبان می‌باشد برای برقراری نظام عادلانه و هماهنگ حقوق دستمزد برای تثبیت کار نیروها بهتر است که نیروها کارگران و کارمندانی که مستقیماً قرارداد ندارند مستقیماً با دولت قرارداد معین داشتند جذب شوند و ثبات شغلی پیدا کنند و حقوق مستقیما و عادلانه دریافت کنند، انتظار داریم شورای نگهبان این مساله مهم را که مصوبه مجلس هست تایید نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha