شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نهمین نمایشگاه «ایران نوشت»

نهمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمد یقینی مدیرعامل مجمع فعالین نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با اعلام این که نهمین نمایشگاه «ایران نوشت» از نوزدهم شهریور آغاز به کار می‌کند، گفت: نمایشگاه امسال با حضور بیش از ۲۰۰ تولیدکننده از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: رونمایی از محصولات نوشت‌افزار منقوش به تصاویر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده از ویژه‌برنامه‌های افتتاحیه این نمایشگاه است که با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی کشور برگزار می‌شود.
یقینی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های «ایران نوشت» عرضه تولیدات ایرانی اسلامی منحصربه‌فرد است، اظهار کرد: نمایشگاه‌های نوشت‌افزار ایرانی، امسال به صورت هم‌زمان در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، قم، یزد، تبریز و اهواز برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نوزدهم شهریورماه تا دوم مهرماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر به عنوان یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین تشکل‌های فرهنگی حوزه کودک و نوجوان شناخته می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha