شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و از دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری و در طول هفته به ترتیب با مداحی حمزه علیپور، رضا ایزدی، یزدان ناصری، رضا ایزدی، مهدی سلحشور ، محمدجواد احمدی و مسعود زمانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۸ تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش: مراسم حرم مطهر بانوی کرامت هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مداحی بعد از نماز عصر، سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی(ره) دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین هادی شمس دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام عبدالجواد ابراهیم فر، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی حسینی و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری برگزار می شود.

مراسم بعد از نماز عصر نیز در روزهای پنجشنبه و جمعه به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن علیه السلام و امام رضا علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی برگزار خواهد شد.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی جنانی و از دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین برگزار می شود و از شنبه تا پنجشنبه به ترتیب عباس جوشقانی، علی اصغر اسکندری، مجید طیبی، حمید طیبی، حسین ایرانی، حسن پاکزمان مداحی خواهند کرد و در روز جمعه زیارت آل یاسین توسط جعفری نژاد قرائت می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و از دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری و از شنبه تا جمعه به ترتیب با مداحی حمزه علیپور، رضا ایزدی، یزدان ناصری، رضا ایزدی، مهدی سلحشور ، محمدجواد احمدی و مسعود زمانی برگزار خواهد شد.

گفتنی است پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ زیارت حضرت رسول کرم(ص) با نوای حجت الاسلام و المسلمین مرتضی وافی، دعای کمیل با نوای محمدجواد احمدی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha