شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
پیام تسلیت

حوزه / مسئولان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل درگذشت حجت الاسلام والمسلمین عباس نصیری امام جمعه سفید شهر را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، پیام های تسلیت مسئولان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین عباس نصیری امام جمعه سفید شهر بدین شرح است:

پیام مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِکَةُ طَیِّبِینَ ۙ یَقُولُونَ سَلَامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُوا الْجَنَّةَ بِمَا کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ

ارتحال عالم مجاهد، اسوه متانت وحامی انقلاب، استاد حوزه‌ علمیّه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس نصیری نصرآبادی امام جمعه فقید سفیدشهر را به فضلای حوزوی منطقه کاشان و مردم شریف منطقه سفیددشت و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می نماییم.

از خداوند متعال برای آن عالم فاضل غفران و رحمت الهی را مسئلت داریم.

پیام مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال معلم قرآن و اخلاق، استاد حوزه و دانشگاه و خطیب گرانقدر امام جمعه محترم سفیدشهر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ عباس نصیری رحمت الله علیه باعث تاثر و تالم فراوان است.

ایشان در عمر با برکت خود مجاهدتهای وافر نمود و خدمات ارزشمندی از خویش باقی گذاشت. یقینا جای خالی ایشان برای مردم منطقه کاشان و سفید شهر قابل جبران نخواهد بود.

درگذشت این عالم بزرگوار را به خانواده ایشان و فرزندان گرامیشان، اقوام و خویشاوندان خصوصا جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی نژاد تسلیت عرض نموده و برای ایشان صبر و اجر از خداوند منان مسئلت دارم.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم جلیل القدر روحانی مردمی و انقلابی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس نصیری امام جمعه محترم منطقه سفیددشت موجب تاثر و تالم اینجانب و همکاران گردید.

از درگاه خداوند متعال برای این روحانی وارسته و انقلابی که در زمان حیات خویش و در مدت تصدی مسئولیت امامت جمعه این شهر برای تقویت بنیان های مذهبی و فکری و رفع مشکلات مردم ولایتمدار آن خطه شهید پرور تلاشی مجاهدانه داشته است و پس از سالها خدمتگزاری صادقانه به آرمانهای اسلام و انقلاب در جوار رحمت حق آرام گرفت طلب غفران و علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(علیهم‌السلام) را دارم و این مصیبت را به خانواده و وابستگان معزّز ایشان، روحانیت معظم منطقه، مردم ولایتمدار شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و بویژه مردم متدین و عالم پرور سفیدشهر تسلیت می گویم.

پیام تسلیت فرماندار آران و بیدگل

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی مردمی و خدمتگزار حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس نصیری، امام جمعه محترم سفیدشهر موجب تأسف و تأثر گردید.

این روحانی انقلابی با حضور مؤثر در سنگرهای مختلف خدمتگزاری قبل و بعد از انقلاب به ویژه در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه، عمر شریف خود را در راه تبلیغ معارف دینی و خدمتگزاری به مردم و پاسداری از نظام اسلامی صرف کرد و بر عهد خود با امام راحل و رهبر حکیم انقلاب اسلامی پایدار ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به نماینده محترم ولی‌فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، مردم ولایتمدار شهرستان آران و بیدگل و سفیدشهر و ابراز همدردی عمیق با خانواده معزّز ایشان، از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با ائمه اطهار(علیهم‌السلام) مسألت دارم.

پیام نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل

خبر درگذشت عالم خدوم، روحانی مبارز و معلم با اخلاص حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس نصیری امام جمعه محبوب سفیدشهر که با تلاش مجاهدانه در راه تبلیغ معارف اسلامی عمر خود را سپری کرد موجب تاسف و تاثر خاطر گردید.

اینجانب ارتحال آن فقیدسعید را به محضر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه منطقه فرهنگی کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، مردم ولایتمدار سفیدشهر، کاشان و آران و بیدگل، جامعه روحانیت، حوزه های علمیه ، بیت شریف ایشان و بخصوص اخوان محترم نصیری و برادر بزرگوارم جناب آقای سیدجوادساداتی نژاد تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای آن مرحوم آرامش ابدی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه یگانه هستی بخش مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت فرماندار ویژه کاشان

خبر رحلت روحانی دلسوز و مردمی، عالم جلیل القدر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج عباس نصیری موجب تألم و تأثر خاطر گردید بدون تردید زحمات بی دریغ و خدمات ارزنده آن روحانی و استاد جلیل القدر و انقلابی در دوران تصدی مسئولیت امامت جمعه در خدمت به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تقویت بنیان های مذهبی و فکری مردمان ولایت مدار سفید شهر، پیروی صادقانه از اوامر ولی امر مسلمین، تدریس دروس و تبلیغ دین مبین اسلام در طی سالیان متمادی در منطقه کاشان توشه ای ارزشمند برای ایشان خواهد بود .

اینجانب فقدان این عالم روشن ضمیر را به نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کاشان و کلیه منسوبان به ایشان به ویژه فرزندان و دادماد های محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha