چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سردار محمد بهرامی

حوزه/ معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: گردهمایی عظیم و معنوی پیاده روی اربعین تجلی تبلیغ شایسته دین مبین اسلام و مظهر اتحاد امت اسلام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، پس از پایان عملیات خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دست اندرکاران عراقی و ایرانی این حرکت عظیم مذهبی و با اشاره به تلاش های ناکام  دشمنان برای دیده نشدن این شکوه ، بزرگی و عزتمندی اظهار داشت: رسانه ها و جریان های معاند برای به حاشیه راندن گردهمایی مذهبی نهایت تقلای بیهوده خود را انجام داده اند اما به واسطه محبت امام حسین (ع) که در قلوب مومنین است شکوه اربعین سانسور نشدنی است و امروز دشمنان اسلام با دیدن این عظمت و شکوه وحشت زده شده اند.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت تبلیغ گفت: تبلیغ این گونه است آن روز هم قدرت های ظلم و ستم حداکثر سوء استفاده را از تبلیغات دروغ و مغرضانه و شیطنت آمیز می کردند در چنین فضایی مگر ممکن بود قضیه عاشورا که با این عظمت در بیابانی در گوشه یی از دنیای اسلام اتفاق افتاده  با این شور شعور باقی بماند یقینا بدون نقش تبلیغی،آن خطبه سرایی ها و حماسه سازی های امام سجاد (ع) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) ممکن نبود.

وی در ادامه تصریح کرد: درسی که اربعین به ما می دهد این است که باید یاد حقیقت و ایثارگری در راه دین خدا را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگه داریم  و نگذاریم این طوفان با شبهات و تحریف واقعیت ، حق و حقیقت را کم رنگ کند و جای معروف و منکر را تغییر دهد.

سردار بهرامی شکوه بی نظیر و جاودانگی مراسم اربعین را جلوه ای از عنایات الهی و با هدایت ائمه طاهرین (ع) دانست و گفت : این عظمت و شکوه و جلال پاداش فداکاری امام حسین(ع) و یارانش و نتیجه صبوری اهل بیت امام (ع) در فاصله بین عاشورا و دوران اسارت تا اربعین اول است.

وی همچنین این مراسم عظیم را عامل گسترش وحدت اسلامی در میان امت اسلامی دانست و اذعان داشت: این شور و شعور نشانگر آمادگی مسلمین برای ظهور منجی عالم امکان است و ان شاءالله خداوند به حق قدم های با اخلاصی که در این راه مقدس برداشته شد ، فرج امام زمان (عج) را نزدیک بفرماید.

این مقام انتظامی ضمن بازگویی مشاهدات خود از راهپیمایی اربعین امسال ، گفت:همایش عظیم پیاده روی جهانی اربعین حسینی به نماد عزت و شکوه اسلام تبدیل شده‌ است و باید از این ظرفیت جهانی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و مبارزه با ظلم و استکبار استفاده کرد.

سردار بهرامی افزود: این شکوه و عظمت از بین برنده و خنثی کننده توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی است که ان‌شاء‌الله این خیل عظیم عاشقان امام حسین (ع) در پیاده روی اربعین که سال به سال به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، بساط ظالمین و ستمگران را جمع خواهد کرد و این حرکت با شکوه و با عظمت باعث اتحاد و پیروزی جهان اسلام و شکست مستکبران عالم خواهد شد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن قدردانی از تمامی خادمان امام حسین (ع)به ویژه کارکنان انتظامی که در هشت مواکب الحسین شهدای انتظامی در داخل کشور و یک موکب در کربلای معلی با افتخار هر چه تمام به زائران خدمات رسانی داشته اند ، گفت: نسل به نسل به ما یاد داده اند که حب حسین (ع) وسیله سعادتمندی است و ان شاءالله این عرض ارادت ها ما را به کمال و سعادت خواهد رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha