دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: رسانه‌های وابسته به دشمنان از پوشش عظمت اربعین و صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی آن چشم پوشی و اخبار آن را سانسور کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین ضمن تقدیر از حضور به یادماندنی وباشکوه ملت ایران در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار داشت: اجتماع عظیم اربعین پیام‌های ارزشمند، انسان ساز و ماندگاری به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: کربلا امروز محور وفاق جهان اسلام است که تمام عزت، اعتلا و اقتدار جهان تشیع به این مرکز که قبله‌گاه سیاسی امت اسلامی است، منتهی می‌شود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: خدمات مردم عراق و میهمان نوازی آنها در خدمت به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) موضوع مهمی است که باید ضمن قدردانی، هیچگاه از ذهن مردم پاک نشود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: رسانه‌های وابسته به دشمنان از پوشش عظمت اربعین و صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی آن چشم پوشی و اخبار آن را سانسور کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی بیان کرد: دشمن خیلی تلاش کرد تا مانع پیاده روی عظیم اربعین شود، اما ناکام ماند و لذا از تک تک زائرین که قطره‌ای از این اقیانوس شدند تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha