جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 1107003
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
لب

حوزه / امام جمعه سابق خمینی شهر، مطالبه‌گری و تلاش برای رفع مشکلات مردم را از دیگر خصوصیت امام جمعه فقید سفید شهر عنوان کرد و گفت: مرحوم نصیری در خطبه‌های نماز جمعه و سخنرانی‌هایش مطالبه‌گر حق عموم مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم ترحیم امام جمعه فقید سفید شهر امشب با حضور مدیر کل خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان، ائمه جمعه منطقه کاشان، معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع سفیدشهر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در این مراسم ضمن تسلیت اربعین حسینی و ایام رحلت پیامبراکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و علی ابن موسی الرضا (ع)، به تواضع بی‌نظیر مرحوم حجت الاسلام نصیری اشاره کرد و اظهار داشت: این روحانی مبارز و انقلابی به قدری متواضع بود که قبل و بعد از حضور به عنوان امام جمعه هیچ فرقی در وجودش احساس نمی‌شد.

امام جمعه سابق خمینی شهر، با بیان اینکه مرحوم نصیری اهل مسامحه، گذشت، مدارا با مردم و اهل نماز شب بود، گفت: مرحوم نصیری یک روضه خوان واقعی حضرت ابا عبدالله(ع) بود که اول خودش بر مظلومیت سیدالشهدا(ع) گریه می‌کرد، بعد مردم را به گریه می‌انداخت.

وی با بیان اینکه امام جمعه فقید سفید شهر ویژگی‌های عبادالرحمن و بندگی خاص و خوب خدا را داشت، خاطرنشان کرد: تواضع و مدارا نمودن با مردم و اهل گریه بودن به درگاه خداوند متعال و اهل بیت(ع) سه ویژگی مهم این روحانی مجاهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، مطالبه‌گری و تلاش برای رفع مشکلات مردم را از دیگر خصوصیت امام جمعه فقید سفید شهر عنوان کرد و یادآور شد: مرحوم نصیری در خطبه‌های نماز جمعه و سخنرانی‌هایش مطالبه‌گر حق عموم مردم بود.

استاد حوزه علمیه، بر لزوم خدمت‌رسانی بی‌منت مسئولان به مردم تأکید کرد و گفت: همانطور که مردم نجیب کشورمان در تمام صحنه‌های انقلاب در دفاع از نظام و ولایت حضوری فعال دارند، مسئولان نیز باید در جهت ریشه کنی فقر در جامعه بیش از پیش تلاش نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، تصریح کرد: مسئولان اگر خدمتی به جامعه کنند، عبادتی بزرگی برای آنها می‌باشد، ولی اگر به مردم و جامعه خدمت نکنند قطعا گناه بزرگی در پرونده اعمالشان ثبت خواهد شد.

مرثیه سرایی منوچهریان ذاکر اهل بیت(ع)، پخش کلیپ زندگی مرحوم نصیری امام جمعه سفید شهر و قرائت پیام تسلیت رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه توسط حجت الاسلام حلاجی مفرد مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در منطقه کاشان از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha