چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: فعالان حوزه هنر و رسانه باید روحیه شجاعت، عفت، مردانگی، دشمن شناسی و غیره را به صورت هنرمندانه ترسیم و نمایان کنند تا  باعث بیداری بشریت شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، در اجلاسیه شهدای هنر و رسانه در محل سالن پتروشیمی تبریز گفت: اگر اقدامات زینبی گونه شهدای رسانه و هنر و فعالان این عرصه ها نبود، هم اکنون نسبت به روحیه شهادت و شجاعت شهدا و جانبازان و آزادگان آگاهی چندانی نداشتیم و قدردان پیشکسوتان عرصه هنر و رسانه در دوران دفاع مقدس هستیم که توانسته اند این فرهنگ را ماندگار سازند.

وی، وصیت نامه شهدا را بهترین مصداق برای هنرآفرینی آن ها عنوان کرده و گفت: شهدا در وصیت نامه های خود توانسته اند، بسیاری از مفاهیم نورانی را به هنرمندانه ترین شکل منتقل کنند که از جمله این وصیت نامه ها می توان به وصیت شهید سلیمانی اشاره داشت که دارای مفاهیم بسیار مقدسی است و اثری ماندگار به شمار می رود.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی ادامه داد: فعالان حوزه هنر و رسانه باید روحیه شجاعت، عفت، مردانگی، دشمن شناسی و غیره را به صورت هنرمندانه ترسیم و نمایان کنند تا باعث بیداری بشریت شوند.

وی، انتقال پیام شهدا را تکلیف بزرگی بر گردن هنرمندان عنوان کرده و گفت: هنرمندان عزیز تکلیف سرنوشت سازی برعهده دارند و این افراد باید تبیین کننده تمامی ابعاد انقلاب مقدس جمهوری اسلامی باشند.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه دنیا بر مدار تبلیغات چرخیده و امروزه نیز این چرخه تبلیغات بر عهده هنرمندان و رسانه های دلسوز است، گفت: امیدواریم همگی بتوانیم در راستای پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین جنبه های پیشرفت ایران اسلامی نقش آفرین باشیم و دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

وی افزود: هنرمندان عزیز باید با هم اندیشی و هم افزایی، نسبت به نشان دادن افتخارات جمهوری اسلامی تلاش کنند تا بر غول رسانه ای استکبار غلبه کنند.

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی گفت: امروز در هر عرصه ای که با دشمن درگیر شده ایم، او را مجبور به شکست کرده و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده ایم. در عصر کنونی نیز دشمن در حوزه جنگ شناختی وارد عمل شده که باید نسبت به این حربه دشمن آگاه باشیم.

گفتنی است اجلاسیه شهدای هنر و رسانه از سری برنامه های کنگره ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی است که در تالارپتروشیمی تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha