دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اعتماد مردم نباید خدشه دار شود، تصریح کرد: اگر یک پروژه‌ با نقص و اشکال افتتاح شود باعث بی اعتمادی مردم و آسیب به نظام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر امروز در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار داشت: مدیران با مردم ارتباط داشته اند و به طور مستمر پاسخگوی مطالبات و مشکلات باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مردم استان بوشهر در کنار خلیج فارس زندگی می کنند و زیبنده هیچ نقطه‌ای از استان نیست که دچار کمبود آب باشد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت آبفا استان، گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای نسبت به شیرین سازی آب دریا دارد، لذا انتظار می رود طرح‌های آبشیرین‌کن با سرعت بیشتری اجرا شود تا مسئله کمبود آب مرتفع شود.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: اگر قرار باشد پروژه ای در هر نقطه ای از کشور افتتاح شود هر چند مدت زمان بیشتری صرف شود شایسته است پروژه بدون هیچ نقصی مورد بهره برداری قرار بگیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اعتماد مردم نباید خدشه دار شود، خاطرنشان کرد: اگر یک پروژه‌ با نقص و اشکال افتتاح شود باعث بی اعتمادی مردم و آسیب به نظام می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha