سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن با پمپاژ ناامیدی و ایجاد جنگ ادراکی به دنبال شکل گیری روح یأس در بین مردم است تا حضور در پای صندوق‌های رأی کمرنگ باشدـ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در نشست هم اندیشی با مسئولین شهرستان تنگستان، اظهار داشت: منابع کشور فقط منابع زیر زمینی محسوب نمی‌شود، بلکه باید از ظرفیت نیروهای انسانی به‌ویژه متخصصین استان در پارس جنوبی استفاده شود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دغدغه مردم در زمینه کالای ملوانی باید حل شود، افزود: بنده در یک ماه اخیر مطالبات مهم استان را فهرست بندی کرده‌ام و به طور مستمر از رییس جمهور و دیگر مسئولین در حال پیگیری می‌باشم.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه حل مشکل اشتغال جوانان استان باید با جدیت در دستور کار مدیران قرار بگیرد، بیان کرد: تکمیل بزرگراه اهرم -برازجان، بزرگراه ساحلی بوشهر -دلوار، تکمیل خط انتقال آب سد خاییز برای نخیلات تنگستان، از جمله مطالبات مهم و به حق مردم این دیار است که مدیران باید در اولویت کاری خود قرار دهند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه اقدامات زیادی توسط دولت انجام شده است، گفت: متاسفانه در برخی مناطق از گذشته مشکلات بر روی زمین مانده و سبب ایجاد محرومیت شده و از همین جهت اقدامات مثبت صورت گرفته ممکن است به چشم مردم نیاید.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: دشمنان روزانه در حال طراحی اهداف خصمانه هستند تا هویت ملی و دینی را از بین ببرند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مردم همواره در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی فعال بوده‌اند، اما دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است، لذا با هم‌افزایی و همدلی مشکلات مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دشمن با پمپاژ ناامیدی و ایجاد جنگ ادراکی به دنبال شکل گیری روح یأس در بین مردم است تا حضور در پای صندوق‌های رأی کمرنگ باشدـ

وی ادامه داد: در هر کجا که احساس می‌شود روح ناامیدی در جامعه ایجاد شده، رهبر معظم انقلاب با صلابت ورود کرده‌اند و با بیانات ارزشمند خود برنامه‌های طراحی شده دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند و پنبه‌های بافته را نابود نموده‌اند.

آیت الله حسینی بوشهری با تأکید بر اینکه مسئولین و مردم باید در کنار هم باشند، گفت: ملت ایران از گردنه‌های سخت و فشارهای دشمنان عبور خواهد کرد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: دولت، مدیران و نیروهای مسلح ما در حال تلاش هستند و دانشمندان کشور نیز در حوزه‌هایی چون سلول‌های بنیادین، فناوری نانو و صنعت نظامی خوب تلاش کرده‌اند و با پیشرفت‌های به دست آمده دنیا را متحیر نموده‌اند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز دنیا از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه استکبار متحیر شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • صدرالله IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام سید بزرگوار دورت بگردم، در دشمنی دشمن شکی نیست ، مسئولین که کار مردم را انجام نمیدن و باعث نا امیدی مردم شدن چی؟ لطفی کن پیگیری کن چرا بعد از ۱۷ سال مجوز زمینهای تعاونی فرهنگیان شهر برازجان داد نمیشود؟ منتظریم
  • صدرالله IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام سید بزرگوار دورت بگردم، در دشمنی دشمن شکی نیست ، مسئولین که کار مردم را انجام نمیدن و باعث نا امیدی مردم شدن چی؟ لطفی کن پیگیری کن چرا بعد از ۱۷ سال مجوز زمینهای تعاونی فرهنگیان شهر برازجان داد نمیشود؟ منتظریم
  • ۱۳ IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    13 0
    هرمشگلی تو این مملکت هست میندازید گردن دشمن این دشمن کیه حتی بین مردم وارد شده وهر کاری دوست داره انجام میده میگوئید کار دشمن است پی شما چه کاره اید یا اینکه شما در کل با کلمه دشمن دشمنی دارید