یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1107603
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
ساوه

حوزه / همایش پیاده‌روی حرم تا حرم صبح پنج شنبه همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از اراک، همایش پیاده‌روی حرم تا حرم صبح پنج شنبه همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در ساوه برگزار شد.

این همایش با شکوه از امامزاده سیدعلی اصغر (ع) به سمت حرم مطهر سیداسحاق (ع) با حضور محبان اهل بیت (ع) برگزار شد.

طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان ساوه نیز با برپایی موکب در مسیر پیاده روی به ارائه فعالیت‌های فرهنگی- تبلیغی، همچون توزیع کتاب، بروشور، تراکت‌های مربوط به امر به معروف و نهی از منکر و اقلام فرهنگی ویژه کودکان، پرداختند.

همچنین در این مراسم موکب حضرت نرجس خاتون موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ساوه به فعالیت‌های فرهنگی از قبیل توزیع بروشورهایی با محوریت زندگی پیامبر اکرم(ص)، علل صلح امام حسن(ع) و آسیب‌های سقط جنین، برگزاری میز مشاوره و نقاشی ویژه خردسالان، تذکر لسانی و پذیرایی از عزاداران پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری هم در این مراسم با اشاره به صبر و استقامت خانواده جانبازان و شهدا در طول دوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و جانبازان با صبر و استقامت در طول تاریخ انقلاب اسلامی، نام و یادشان ماندگار شد و یکی از رموز موفقیت در هر کاری استقامت و پایداری در برابر سختی‌ها و مشکلات است.

اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و قرائت زیارت حضرت رسول(ص) از راه دور و مداحی و اطعام از دیگر برنامه‌های این آیین مذهبی بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha