چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه قبوض آب و برق بعضی از خانوارها زیاد صادر شده است، گفت: افزایش دو برابری قبوض در حالی است که به گفته خود خانواده‌ها مصرفشان تغییری نکرده است، لذا درخواست ما از ادارات آب و برق استان این است که جواب شفاف و قانع کننده به مردم بدهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه بخش شبانکاره در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به مردم شبانکاره نسبت به همدلی، اظهار داشت: در سایه وحدت و همدلی است که پیشرفت و توسعه به دست خواهد آمد.

وی افزود: دو دستگی، اختلاف بین این و آن هیچ سودی برای مردم ندارد، علت اینکه شبانکاره پیشرفت نمی‌کند نیز متأسفانه همین دو دستگی و دو قطبی است و توصیه بنده به همه این است اگر می‌خواهید شبانکاره آباد شود، راهش وحدت، همدلی، همراهی، همکاری، مشارکت و مشورت با همدیگر است.

امام جمعه شبانکاره اضافه کرد: اگر در یک خانواده دو صدایی و چند صدایی وجود داشته باشد، آن خانواده از هم می‌پاشد، اگر جایی در شهر مشکلی باشد همه کمک کنید آن مشکل رفع شود، نه اینکه این و آن را بکوبیم و تخریب کنیم، اگر نمی‌توانیم رفع مشکل کنیم خود مشکل نباشیم، بالاخره شهر بزرگتر دارد معتمد و ریش سفید دارد، از آن‌ها کمک بگیرید، گروه مشورتی بزرگان تشکیل و با آن‌ها مشورت و کمک گرفته شود تا مسائل و مشکلات راحت‌تر حل شود.

حجت الاسلام پردل تصریح کرد: یکی از مسائلی که باعث ناراحتی و اعتراض مردم منطقه شبانکاره شده، بحث افزایش قبوض خدماتی است که خیلی از مردم اعتراض خودشان را به بنده بیان کرده‌اند و درخواست داشتند ما به گوش مسئولین استان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه قبوض آب و برق بعضی از خانوارها زیاد صادر شده است، خاطرنشان کرد: افزایش دو برابری قبوض در حالی است که به گفته خود خانواده‌ها مصرفشان تغییری نکرده، لذا درخواست ما از ادارات آب و برق استان این است که جواب شفاف و قانع کننده به مردم بدهید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha