یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پیام تسلیت

حوزه/رئیس جامعةالمصطفی العالمیه در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرسول علوی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در پی درگذشت یکی از مدیران خدوم، تلاشگر و با اخلاق جامعةالمصطفی العالمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی العالمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رضائی، رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی امروز جمعه در پیام‌های جداگانه‌ای ارتحال حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرسول علوی از مدیران جامعةالمصطفی العالمیه را تسلیت گفتند.

متن پیام رئیس جامعةالمصطفی العالمیه به این شرح است:

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار درگذشت همکار عزیز، جناب حجت الاسلام آقای سید رسول علوی در اثر سانحه تصادف در مسیر زیارت آستان مقدس حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام موجب تاثر و اندوه شد.

ضمن آرزوی شفا و عافیت برای همراهان آن عزیز، به ویژه همسر مکرمه ایشان، این واقعه تلخ را به خانواده محترم و همه منسوبان به ویژه حضرت آیت‌الله مومن پور و برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای بسطامی و به همکاران گرامی تسلیت عرض می‌کنم.

برای آن عزیز علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای بازماندگان شکیبایی و پاداش نیک از محضر خداوند رئوف مسئلت دارم.

همچنین متن پیام رئیس پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

آمدم‌ای شاه پناهم بده…
اذن به یک لحظه نگاهم بده…

عروج جانگداز برادر عزیز و همکار گرامییمان، مرحوم مغفور حجت الاسلام والمسلمین حاج سید رسول علوی(اعلی الله مقامه) که در مسیر زیارت و آستان بوسی امام رئوف، علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیه و الثنا) آسمانی شد، غبار غم بر چهره‌ها افشاند؛ رفتن او چندان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.

این ماتم جانگداز را به تمامی دوستان و آشنایان، همکاران محترم خود، به ویژه خانواده داغدار و مصیبت دیده، صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌کنم.

اگر چه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی می‌کند، او به آغوش خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست.

از خدا می‌خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیبا سازد.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرسول علوی(ره)، پیش از این به عنوان معاون سابق پژوهش و مدیرکل اداره ترجمه و تألیف پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی فعالیت داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha