پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ک

حوزه / شب گذشته هم‌زمان با شب شهادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) سوگواره سفیران رضوی با هدف تسلیت به جوان‌ترین امام با حضور کودکان و نوجوانان و عموم مردم شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شب گذشته هم‌زمان با شب شهادت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) سوگواره سفیران رضوی با هدف تسلیت به جوان‌ترین امام با حضور کودکان و نوجوانان و عموم مردم شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

کودکان و نوجوانان همراه با خادم یاران رضوی این شهرستان در چهار شب متوالی با برگزاری این ویژه برنامه در تکایا و حسینیه‌های مختلف شهرستان آران و بیدگل با معارف و مناقب اهل‌بیت(ع) آشنا شدند.

حسینیه فاطمیه میدان تاریخی حاج امین، حسینیه علی اصغری چهارسوق، حسینیه خاتم الانبیا روستای محمدآباد مرکزی از جمله اماکنی بودند که میزبان خادمیاران رضوی در سوگواره سفیران رضوی بودند.

مدیحه‌سرایی، اجرای سرود و برگزاری مسابقات، از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

در مراسم اختتامیه این سوگواره در شب شهادت حضرت امام رضا(ع) که در حرم باب المراد امامزاده قاسم شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، علاوه‌ بر برنامه‌های فوق خادم یاران با اجرای برنامه خطبه‌خوانی و شمع گردانی و مدیحه سرایی در غم از دست دادن امام مهربانی‌ها به سوگ نشستند.

در این مراسم همچنین با اجرای قرعه‌کشی و برگزاری مسابقه به ۸ نفر از کودکان و نوجوانان حاضر کمک‌ هزینه سفر مشهد مقدس اهدا شد.

همچنین ده‌ها جایزه نقدی و غیرنقدی به‌ همراه تبرکی آستان قدس به نونهالان و نوجوانان تقدیم گردید.

در این برنامه‌ها یاد و خاطره ۳۹ شهید مفقودالاثر شهرستان آران و بیدگل گرامی داشته شد و این سوگواره به ارواح پاک و مطهر این شهیدان و مادران چشم به راه تقدیم شد.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha