شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: اگر دشمن بخواهد امنیت نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند واکنش ما شدید و پشیمان کننده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در آئین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: من به عنوان یک سرباز انتظامی این را می گویم اگر دشمن بخواهد امنیت نظام جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند واکنش ما شدید و پشیمان کننده است، مگر جمهوری اسلامی به سادگی به دست آمد که کسی تصور کند ما با دشمنان مماشات کنیم؟ این جزو وظایف قطعی ماست. ابایی هم نداریم، از کسی هم نمی ترسیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: نیروهای مسلح باور دارند که هر حرفی که نائب امام عصر (عج) بزند، حرف امام عصر(عج) است که اثر این نفس مطمئنه را ما در بخش نظامی به خوبی مشاهده کردیم و به شگفتی هایی دست یافتیم که وقتی آقای پوتین ایران می آید مستقیم محضر رهبر انقلاب می رسد و می گوید به من پهپاد بدهید.

وی افزود: در جریان سیل آق قلا گفتم دولتمردان می توانند از تجربه های نیروهای مسلح استفاده کنند و این موضوع نتیجه درخشانی داشت و مردم از این تجربیات و خدمات بهره مند شدند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: نظام جمهوری اسلامی بزرگترین میراث پیامبر(ص) است و اگر این نظام تاسیس نمی شد، امروز چه بسا مدعیان مدلهای دیگری از اداره بشر می گفتند که اسلام نظام سیاسی ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خاتمه ضمن بازگویی عظمت ماموریت اربعین حسینی، تصریح کرد: به نوبه خودم از تلاش های یکایک شما عزیزان در برپایی حماسه اربعین که مورد تقدیر نائب امام الزمان (عج) واقع گردید صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha