یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار مدیر حوزه‌ علمیه خواهران خوزستان با مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با حضور در مرکز خدمات حوزه علمیه استان با مدیرکل و کارکنان این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام‌ طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان امروز با حجت الاسلام موسی پور، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان و کارکنان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین بر همکاری دوجانبه حوزه علمیه خواهران و مرکز خدمات حوزه علمیه تأکید کردند و راهکارهای استفاده خواهران طلبه از تسهیلات و خدمات رفاهی مرکز خدمات مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار حجت الاسلام طاهر اظهار داشت: رشد و تأثیرگزاری فعالیت‌های تبلیغی طلاب خواهر کاملاً محسوس است و جا دارد با تشکیل جلسات مستمر، خدمات و تسهیلاتی که از جانب مرکز خدمات حوزه علمیه برای بانوان طلبه در حال ارائه است، شفاف سازی و اطلاع رسانی شود.

حجت‌الاسلام‌ موسی پور نیز ضمن بیان برنامه‌های مد نظر مرکز خدمات حوزه علمیه استان برای ارائه خدمات و تسهیلات بیشتر به طلاب استان خوزستان اعلام آمادگی کرد تا با حضور در جلسه مدیران مدارس علمیه خواهران استان، خدمات و تسهیلات به طلاب خواهر اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha