شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای شورای اداری میاندوآب  با امام جمعه این شهرستان به مناسبت هفته دولت

حوزه/ امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه تقویت ستاد بازسازی عتبات‌عالیات از ضروریات بوده و در این راستا باید از ظرفیت‌های مختلف نیز استفاده کرد، گفت: کمک به بازسازی عتبات‌عالیات، باقیات‌صالحات بوده و مردم میاندوآب نیز همواره در کارهای خیر پیشقدم بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ حمید حسن‌زاده امام‌جمعه میاندوآب در جلسه ستاد بازسازی عتبات و عالیات در شهرستان میاندوآب که امروز در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه مردم ایران اسلامی و شهرستان میاندوآب عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت هستند، اظهار داشت: عشق به اهل‌بیت(ع) در دل مردم موج می‌زند و ما این را در ایام اربعین و حضور خیل زائران و مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) علی‌رغم همه تلاش دشمنان برای کم‌رنگ کردن اربعین حسینی به عینه دیدیم.

امام‌جمعه میاندوآب با تأکید بر اینکه تقویت ستاد بازسازی عتبات‌ عالیات از ضروریات بوده و در این راستا باید از ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد، افزود: کمک به بازسازی عتبات‌عالیات، باقیات‌صالحات بوده و مردم میاندوآب نیز همواره در کارهای خیر پیشقدم بوده‌اند.

کمک به بازسازی عتبات‌عالیات از باقیات‌ الصالحات است

وی با اشاره به اینکه ایام اربعین حسینی و برپایی موکب‌های اربعینی در کشور عراق و نیز در داخل کشور مصداقی از عشق مردم به اهل‌بیت (ع) بود، گفت: در ایام اربعین صحنه‌های زیبایی را شاهد بودیم و هر کسی هر آنچه را در توان داشت به‌پای کار و میدان آورد و موکب‌های اربعینی را به پا کرد.

حجت الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه توفیق خدمت به زائران اربعین، توفیق بزرگی است، اظهار کرد: در ایام پیاده‌روی اربعین نیز همکاری ادارات مختلف و حضور مردم چشمگیر بود و این جای خرسندی دارد.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به تلاش‌های انجام‌گرفته و برگزاری جلسات مختلف در راستای برپایی موکب‌های اربعینی میاندوآب در کشور عراق و در ورودی‌های میاندوآب، خاطرنشان کرد: همه به‌صورت متحد و منسجم به میدان آمدند و این را به فال نیک می‌گیریم.

کمک به بازسازی عتبات‌عالیات از باقیات‌ الصالحات است

وی در ادامه با بیان اینکه باید اقدامات و نحوه خدمات‌رسانی موکب‌های اربعینی جمع‌بندی و بررسی شود، یادآور شد: در این راستا باید مشکلات، بررسی و کمبودها برای سال‌های آینده رفع شود تا با انسجام و برنامه‌ریزی بهتر به‌پیش برویم.

حجت الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا و مدافعان حرم، راهپیمایی میلیونی اربعین را شاهد هستیم، گفت: اربعین حسینی نقطه اوج پیوند مردم ایران و عراق است که خود را مدیون رهبری ایران اسلامی می‌دانند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha