سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام ارتقایی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه صبر و استقامت خانواده شهدا ستودنی است، گفت: زندگی و سبک زندگی شهیدان را باید برای جوان‌هایمان و نسل‌های آینده‌ به درستی ترسیم کنیم و این از وظایف خانواده شهدا و همسران شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز به همراه حجت الاسلام قلیچ‌خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان همدان و حجت الاسلام وحید عباسی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با همسر شهید جاویدالاثر مرتضی اولنج اولین شهید استان همدان که در آغازین روزهای جنگ تحمیلی در منطقه غرب کشور به درجه شهادت نائل آمد، دیدار کرد.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی در این نشست با بیان اینکه امروز باید قدردان همسران شهدا باشیم، اظهار داشت: همراهی همسران شهدا و والدین شهدا بود که سبب شد تا باب شهادت و مجاهدت بسته نشود.

وی با تأکید بر اینکه همسران شهدا و والدین شهدا بر گردن انقلاب، کشور و ملت حق دارند، گفت: در مسیر مجاهدت و ایثارگری شهدا، خانواده و همسر شهیدان نیز شریک هستند و نقش آن‌ها، نقش بی‌بدیلی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، با اشاره به اینکه صبر و استقامت خانواده شهدا ستودنی است، خاطرنشان کرد: زندگی و سبک زندگی شهیدان را باید برای جوان‌هایمان و نسل‌های آینده‌ به درستی ترسیم کنیم و این از وظایف خانواده شهدا و همسران شهدا است.

همچنین به پاس تکریم مقام شامخ شهدا، نشان سرو کنگره ۸۰۰۰شهید استان تقدیم این همسر شهید شد.

گفتنی است این شهید والامقام از همرزمان شهیدان محمود شهبازی، ناصر قاسمی و حبیب حرم حاج حسین همدانی بود که در سال ۱۳۵۹ لباس سبز پاسداری بر تن کرده و جلودار جبهه انقلاب اسلامی و شهدای استان همدان بود.

تبیین سیره شهدا امروز به عهده خانواده شهدا است

تبیین سیره شهدا امروز به عهده خانواده شهدا است

تبیین سیره شهدا امروز به عهده خانواده شهدا است

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha