جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
1

حوزه/ اولین دوره هم افزایی مدیران تشکل های بین المللی به همت مدیریت تبلیغ بین الملل با حضور مدیران تشکل ها در دهکده وسف قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری در افتتاحیه اولین دوره هم افزایی مدیران تشکل های بین المللی به بیان ضرورت برگزاری چنین دوره‌هایی اشاره داشت و افزود: فعالیت های چشم گیر و دور از انتظار شما تشکل ها باعث خرسندی است، تشکل ها بازوی توانمند انقلاب در راه به ثمر رساندن اهداف فرهنگی جمهوری اسلامی در کشور های دیگر و زمینه ساز شکل گیری تمدن اسلامی در سطح جهان خواهند بود.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه در مورد ضرورت این دوره ها بیان داشت: این دوره ها برکت های زیادی برای تشکل ها از جهت هماهنگی روز افزون و فعالیت مستمر تشکل ها دارد، لذا شایسته است حداقل سالی دوبار چنین دورهمی هایی صورت بگیرد.

حجت الاسلام موسوی زاده مدیر تبلیغ بین الملل نیز در سخنانی گفت: نگاه بنده به این بخش این است که اداره تشکل‌ها محلی برای هم افزایی و محفلی برای ارتباط بین تشکل‌ها با هم است.چندین کار در این اداره شروع شده یکی از آن تسهیل گری در دریافت مجوز است به گونه‌ای که بسیار کار سهل و آسان شده و در پیشخوان در دسترس دوستان است و حدوداً ۱۵ دقیقه برای درخواست ثبت یک تشکل بیشتر زمان لازم نیست.

در ادامه حجت الاسلام افتخاری مسئول تشکل‌های بین‌الملل به بیان گزارش اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در مدت چهار ماه استقرار پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha