یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: اگر کسی میخواهد مدیریت مقام معظم رهبری را ارزیابی کند، باید نیروهای مسلح را ببیند. امروز نیروهای مسلح به عنوان بازوان قدرتمند و اطمینان بخش انقلاب در تراز جمهوری اسلامی ایران هستند و این مایه افتخار و مباهات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان گفت: دفاع مقدس به عنوان یکی از برهه های تاریخی که با پیروزی ملت ایران به اتمام رسید، درسها و آموزه هایی دارد که باید به وسیله پژوهشگران بررسی شده و به الگو و نظریه تبدیل شود.

وی افزود: فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای شخصیتی کم نظیر در تاریخ معاصر است که با اندیشه ژرف، تأثیرگذار و آینده نگر و با بهره گیری از دین اسلام و آموزه های آن توانسته اند تأثیر بسزایی در هدایت جوامع بشری، ملت های اسلامی و به ویژه نیروهای مسلح و انقلابی ایران اسلامی داشته باشد.

امام جمعه تبریز گفت: اگر کسی میخواهد مدیریت مقام معظم رهبری را ارزیابی کند، باید نیروهای مسلح را ببیند. امروز نیروهای مسلح به عنوان بازوان قدرتمند و اطمینان بخش انقلاب در تراز جمهوری اسلامی ایران هستند و این مایه افتخار و مباهات است.

وی خاطرنشان کرد: فرمانده نظامی در فرهنگ اسلامی، انسانی است که با معرفت و آگاهی از برترین ارزشها دفاع جانانه می کند. این دفاع به معنای به میدان آوردن جان و هستی و سلامت خود و به معنای فداکاری است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: فرمانده موفق از دیدگاه امیرالمومنین(ع)، خلاق، پرتلاش، دارای توان تشخیص درست و قوی، دارای روحیه انتقادپذیری و توانایی برقراری نظم در جای بی نظم داشته باشد.

وی افزود: داشتن علاقه، توکل و ایمان به خدا، داشتن استعداد روحی جسمی و هوشی و همچنین داشتن پشتکار و ثبات قدم، اخلاق نیکو، آرامش خاطر و اطمینان قلب از دیگر ویژگی های فرمانده موفق است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha