یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1108408
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ن ماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بی ‌گمان باید همه ما بدانیم که بدهکار انقلاب هستیم و شهیدان برای جنگ و دفاع از اسلام و انقلاب تربیت شده بودند و جان خود را در این راه فدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان همایش سراسری «پیشکسوتان جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» همزمان با سراسر کشور امروز در استان کردستان نیز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در این همایش در سخنانی اظهار داشت: شهیدان نماد بارز مسئولیت پذیری برای ما هستند، بنابراین اگر می‌خواهیم به درستی از شهیدان الگو پذیری کنیم باید در رفتار و اعمالمان همانند آن عزیزان عمل کنیم.

وی با اشاره به برخی از شاخصه انسان خدا محور، عنوان کرد: اطاعت از خدا و پیامبر و نیز فروتنی در برابر پروردگار مهم‌ترین شاخصه‌های شهیدان بوده است و ما امروز باید آن را سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: شهیدان در ایام جنگ تحمیلی در یک فضای سرشار از معنویت حضور داشتند و تقوای آنها در حد اعلا و بالاترین حد ممکن بود و به همین جهت خداوند شهادت را نصیب آن عزیزان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: بی ‌گمان باید همه ما بدانیم که بدهکار انقلاب هستیم و شهیدان برای جنگ و دفاع از اسلام و انقلاب تربیت شده بودند و جان خود را در این راه فدا کردند.

وی در پایان با تقدیر از حافظان امنیت در کشور و به ویژه این استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ایامی که دشمن توطئه ها و دسیسه‌های بسیاری علیه این ملت طراحی کرده بود همه دیدیم که با تلاش عزیزان مدافع امنیت و نیز بصیرت ملت این فتنه‌ها بی‌اثر گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha