یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره‌های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان‌های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هوشیاری و مقاومت خود توطئه‌های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان برده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران برگزاری هفته دفاع مقدس حوزه علمیه خواهران استان قزوین، اظهار داشت: عزت و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی در مقایسه با دوران قبل از انقلاب به برکت حمایت امت از ولایت و اقتدار مقام عظمای ولایت به دست آمده که حفاظت از این اقتدار در همه عرصه‌ها رسالت کنونی ما است.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: ایران یکصدا و یکپارچه تحت رهبری داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب همچنان استوار و پابرجا به پیش می‌رود و هیچ چیز نمی‌تواند در این انسجام و یکپارچگی ملت ایران خللی وارد کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: آن روزها فرزندان این سرزمین بی‌هیچ ادعا و با خلوص و ایثار در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور یافته و شماری به افتخار شهادت نائل آمدند.

وی ادامه داد: همه سربازان، پاسداران و بسیجیان در دوران دفاع مقدس بسیار بی‌ادعا و فقط به خاطر دفاع از میهن اسلامی در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور می‌یافتند که این بی‌ادعایی هنوز در نزد اکثر قریب به اتفاق آنان باقی مانده است.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: ملت بزرگ و شریف ایران، همواره در طول دوره‌های مختلف پس از انقلاب، با صلابت و شجاعت در جهت حفظ آرمان‌های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی نموده و با هوشیاری و مقاومت خود توطئه‌های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان برده است.

وی اظهار کرد: انتخابات صحنه عظیم همدلی، وحدت و همزبانی ملت شریف ایران بوده و این بار نیز با حضور حداکثری در انتخابات، امنیت و اقتدار کشور تضمین خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha