دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وزیر ورزش

حوزه/ وزیر ورزش و جوانان به ظرفیت حوزه های علمیه به ویژه در عرصه فرهنگ سازی اشاره کرد و از طلاب خواست در این زمینه با وزرات ورزش بیش از پیش همکاری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، کیومرث هاشمی در نشستی با مسئولان انجمن ورزشی طلاب کشور در محل مدرسه علمیه عالی نواب مشهد، فرهنگ و اخلاق در ورزش را از برنامه های مدنظر و دغدغه مندانه خود عنوان و به صحنه های زیبای اخلاقی در ورزش اشاره کرد که تأثیرگذاری خوبی در جامعه دارد.

وی افزود: رؤسای فدراسیون های به این نکته توجه دارند که در کنار مسئولیت ورزشی، باید به دنبال مسئله فرهنگی نیز باشند.

هاشمی با بیان اینکه باید کارها را به صورت جهادی و با همکاری همدیگر جلو برد، به ظرفیت حوزه های علمیه به ویژه در عرصه فرهنگ سازی اشاره کرد و از طلاب خواست در این زمینه با وزرات ورزش و جوانان بیش از پیش همکاری داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان از اهمیت توجه به ورزش همگانی گفت و دقت در این امر را ضروری و البته همراه با برنامه دانست و از سویی، اهتمام به ورزش دانش آموزی را مهم خواند و بر استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش در این عرصه تاکید کرد.

وی از توسعه سرانه ورزشی بعد از انقلاب اسلامی نام برد که باید از ظرفیت های موجود استفاده بهینه کرد.

هاشمی همچنین از اقدام های خوب دولت در زمینه ازدواج گفت و به دغدغه های فرزندآوری و جوانی جمعیت اشاره کرد که در پیگیری می شود.

وی به نقش حمایتی وزرات ورزش و جوانان در زمینه جوان اشاره کرد و از نقش مشارکتی 25 نهاد و دستگاه در این عرصه گفت.

در این نشست که در واقع اولین جلسه رسمی وزیر ورزش و جوانان پس از رای مجلس است، حمایت از طلاب ورزشکار به ویژه طلبه های ورزشکار حرفه ای، پشتیبانی از گروه های جهادی طلبگی، توجه به ظرفیت های جوان حوزه و ... مطرح شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ۱۲ IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    0 0
    بی خبر از همه جا دور این میز کنفرانس بنشینید در مساجد اذان اتوماتیک پخش میشه در روستای ما دومسجد هست روز ۳۱ شهریور دستگاه اتومات اذان تنظیم نشده بود اذانهای گوناگونی از بلندگوها پخش شد برا خنده نیست این فاجعست