دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آغاز سال تحصیلی مدارس زاهدان

مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس علمیه زاهدان همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه سلمان استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مدارس علمیه زاهدان هم زمان با هفته دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین محامی نماینده ولی فقیه در استان و سردار سرتیپ احمد شفاهی فرمانده سپاه سلمان استان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تبریک شروع سال تحصیلی، اظهار داشت: سربازی حضرت ولی عصر(عج) و تحصیل در مدارس علمیه توفیقی است که شامل حال شما جوانان و طلاب گرامی شده است

وی افزود: وظیفه طلاب تهذیب، تحصیل، پشت کار و تلاش مضاعف برای سربازی امام زمان(عج) و خدمتگزاری به مردم می باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز امامت و ولایت حضرت ولی عصر(عج) و شروع آغاز سال تحصیلی، اظهار داشت: وظیفه ما در زمان غیبت آن است که با تلاش و ایمان راسخ در مسیر اهل بیت(ع) ثابت قدم بوده و جامعه را برای ظهور حضرت حجت آماده کنیم.

وی افزود: قرار این نیست اصلاح مردم توسط معجزه باشد که اگر این گونه می بود در زمان خود نبی مکرم اسلام(ص) جامعه به وسیله معجزه اصلاح می شد. اصلاح و تبلیغ اسلام و آماده کردن جامعه اسلامی وظیفه و رسالت علما و طلاب می باشد.

سردار احمد شفاهی فرمانده سپاه پاسداران استان هم در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید حقایق دفاع مقدس بیان و نسبت به معرفی و شناخت آن به نسل فعلی و آینده اهتمام ورزید، به هر میزانی که از نظر زمانی از دفاع مقدس دور می‌شویم باید معرفت ما بیشتر شود

وی افزود: جوانان امروز و آینده باید بدانند که اگر چه به ظاهر شخص صدام آغازگر جنگ بود، اما در پشت پرده دنیا که به دو قطب شرق به رهبری شوروی سابق و غرب به رهبری امریکا تشکیل می شد شاهد ظهور حکومتی بود که شعارش نه شرقی و نه غربی است و این تفکر و نگاه و اینکه میتوان مستعمره شرق و غرب نبود موجب شد تا با تمام توان سخت افزاری و نرم افزاری به کمک صدام بیایند

سردار شفاهی اظهار کرد: آنچه موجب پیروزی ما در جنگ شد مکتب اسلام و فرهنگ عاشورا،رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) و انسجام و وحدت مردم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha