دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
اموزش

حوزه / مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: توانمندسازی مربیان طرح امین، ارتقا کمیت و  کیفیت مدارس طرح امین و ساماندهی طرح سرباز طلبه از جمله اقدامات آموزش و پرورش لرستان در حوزه همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، امروز در سه‌شنبه‌های خبری لرستان، که در محل سالن آمفی‌ تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امسال بیش از ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در ۴ هزار و ۳۷۵ مدرسه با شعار "مدرسه قوی ایران قوی" سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه امسال ۳۵ هزار کلاس اولی مدرسه رفتن خود را جشن گرفتند، گفت: این آمار نسبت به سال گذشته به لحاظ تعداد کلاس اولی‌ها، یک‌هزار دانش‌آموز افزایش داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، با بیان اینکه کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش لرستان در زمینه اجرای برنامه‌های دینی و اعتقادی به دانش آموزان قدم برداشته است، خاطرنشان کرد: در این راستا کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در مدارس استان اقدامات موفق و موثری در راستای تربیت دینی دانش آموزان انجام داده است.

عزتی، افزود: توانمندسازی مربیان طرح امین، ارتقای کمیّت و کیفیت مدارس طرح امین و ساماندهی طرح سرباز طلبه از جمله اقدامات آموزش و پرورش لرستان در حوزه همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش می‌باشد.

وی یادآور شد: امسال هیچ کلاس درسی بدون معلم تشکیل نشد و در دو آزمون استخدامی ماده ۲۸ که با حضور ۲۰۰۰ متقاضی برگزار شد، بیش از ۴۰۰ نفر در مقطع ابتدایی جذب و امروز ابلاغ آنان انجام شده است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha