سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ همایش نقش روحانیت  و مبلغین در جهاد تبیین درکاشان

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تبلیغ معارف اهل‌بیت(ع) را از مهمترین وظایف اصلی روحانیت دانست و گفت: سازمان تبلیغات استان اصفهان با ارسال کتب، بروشور و برگزاری همایش‌های متعدد تمام تلاش خود را برای رفع  دغدغه رهبری پیرامون تبلیغ به‌کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان همزمان با هفته وحدت و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ظهر امروز همایش نقش روحانیت و مبلغین در جهاد تبیین با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، روسای ادارات سازمان تبلیغات شهرستان‌های استان اصفهان، دبیر شورای زکات استان اصفهان، مبلغین، مسئول نهاد رهبری در ناحیه مقاومت بسیج کاشان، امام جمعه مشهداردهال، جمعی از حوزویان و مسئولان شهرستان کاشان در آستان مقدس علی بن باقر (ع) اردهال کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، ارتقاء آگاهی و کسب تجربیات روسای ادارات تبلیغات شهرستان‌های استان اصفهان در عرصه جهاد تبیین و تبلیغ امور دینی و مذهبی در سطح جامعه را از مهمترین اهداف این همایش عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت کنندگان در این همایش ضمن آشنایی با روش‌های نوین تبلیغ آمادگی لازم برای پاسخگویی به شبهات جوانان و دانش آموزان در مدارس را به دست می‌آورند.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این همایش در راستای جهاد تبیین آمادگی لازم برای رفع سیاه‌نمایی‌های دشمن علیه نظام اسلامی ایران را به دست می‌آورند، گفت: مبلغین علاوه بر دفاع از دستارودهای ۴۰ سال گذشته انقلاب، باید فضاهای تبلیغی اولویت دار مدنظر مقام معظم رهبری را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، تبلیغ معارف اهل‌بیت(ع) را از مهمترین وظایف اصلی روحانیت دانست و یادآور شد: سازمان تبلیغات استان اصفهان با ارسال کتب، بروشور و برگزاری همایش‌های متعدد تمام تلاش خود را برای رفع دغدغه رهبری پیرامون تبلیغ به‌کار گرفته است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید تکلیف خودشان را پیرامون تبلیغ مشخص کنند، اظهار کرد: با توجه به اینکه خطاب اصلی مقام معظم رهبری پیرامون تبلیغ حوزه علمیه بود، انتظار داریم به منظور دسترسی به یک راهکار خوب حوزه علمیه موضع خود را برای تحول فضای تبلیغ کشور هرچه سریعتر اعلام نماید.

حجت الاسلام فوقی به نقش رسانه‌ها در موضوع تبلیغ اشاره کرد و با بیان اینکه رسانه‌ها باید مطالبه‌گری صحیح را در اولویت کاری خودشان قرار دهند، خاطرنشان کرد: یقینا مطالبه‌گری رسانه‌ها، مدیران را به ریل اصلی پاسخگویی و انجام عملیات جدید وادار خواهد کرد.

ارائه گزارش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشان، سخنرانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان و دبیر شورای زکات استان اصفهان پیرامون تبلیغ و زکات، سخنرانی امام جمعه مشهداردهال و رونمایی کتاب «از تبار صالحان» مروری برزندگی و خدمات اجتماعی، فرهنگی حجت الاسلام اصغر صالحی تبار به نویسندگی حجت الاسلام سید جواد مهاجر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha