دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / مراسم افتتاحیه کلاسهای حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا

حوزه / مدیر مدرسه علمیه خواهران بویین زهرا، گفت: رسالت ما طلاب در زمینه جهاد تبیین، علم آموزی و تبلیغ معارف دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، خانم احمدی امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا، به بیان نکاتی در خصوص اهمیت علم آموزی و نشرآن برای مردم پرداخت.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا با تبریک هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی به طلاب، اظهار کرد: رسالت ما طلاب در زمینه جهاد تبیین در علم آموزی و تبلیغ معارف دینی است که باید در این راستا با تلاش و کوشش بتوانیم به سفارش رهبری در خصوص اهمیت جهاد تبیین و نشر آن در سطح جامعه توجه داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران بویین زهرا، تصریح کرد: از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و توصیه‌های ایشان، مسئله جهاد تبیین است که باید طلاب و مبلغین با بیان و قلم خود در این عرصه روشنگری کنند، حتی می‌توان این عرصه را وسیع‌تر کرد و هر کسی که توان روشنگری و تأثیرگذاری دارد را مخاطب این جهاد دانست.

وی ادامه داد: جهاد فقط تلاش نیست، بلکه مبارزه در مقابل حمله و تلاش در مقابل دشمن نیز جهاد است و در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین به معنای جهاد در مقابل دشمن است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: جهاد تبیین در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب، نقطه تمرکز دشمن است، نه نقطه حمله دشمن، بنابراین باید نقطه تمرکز دشمن را پیدا کنیم، مسئله اصلی را بشناسیم و در عرصه‌های مختلف به آن بپردازیم.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین بیان کرد: امروز جهاد زن، خانه داری به‌همراه کسب علم است که با برنامه‌ریزی می‌توان به هر دو عرصه مهم پرداخت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha