دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
12

حوزه/ مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان گفت: همه فعالان حوزه‌های دین، فرهنگ و اصحاب رسانه باید برای تحقق اهداف جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن همت خود را به‌کار گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، امیر علی حیدر امیری مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای استان لرستان، امروز در نشست تخصصی «نقش رسانه‌ها در شناخت جنگ ترکیبی که با مشارکت بسیج رسانه و اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ویژه اصحاب رسانه در سالن شهید حیدریان اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب امروز تمام اهداف خود را برای تضعیف باورهای اعتقادی و انقلابی در جامعه به‌کار گرفته و برای تحقق این امر تمام ابزار رسانه‌ای دروغین خود را به‌کار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: دشمن با توجه به شکستی که از جنگ سخت و نظامی علیه نظام جمهوری اسلامی خورده، تاکتیک خود برای ضربه زدن به اهداف اسلام و انقلاب را تغییر داده و به جنگ نرم برای ضربه زدن به اهداف اسلامی انقلابی در بین مردم روی آورده است.

این مدرّس سواد رسانه، به موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون اشاره کرد و یادآور شد: ایران هم اکنون در زمینه‌های دفاعی، نظامی و الکترونیکی به موفقیت‌های بسیاری دست یافته و همین موفقیت‌ها خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

امیری با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌عنوان مبلغان اهداف جهاد تبیین به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: نقش رسانه به‌عنوان نوک پیکان مبارزه با دشمن نقشی مهم تلقی می‌شود، به طوری که در جریان فتنه سال گذشته با اطلاع‌رسانی صحیح رسانه‌ها بود که مردم با پشت پرده و واقعیت‌های مربوط به جنبش «زن، زندگی، آزادی» آشنا شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان از همه امکانات نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای خود برای جنگ شناختی ترکیبی بهره می‌گیرد، اظهار کرد: دشمن امروز از طریق شبکه‌های مجازی سعی دارد روحیه دینی و انقلابی‌گری را از مردم سلب کند.

مدیر مؤسسه جهاد تبیین و سواد رسانه‌ای لرستان، با بیان اینکه جنگ ترکیبی سال گذشته جنگی همه‌جانبه بود، یادآور شد: در این جنگ دشمن با بی‌ارزش کردن ریال، بالا بردن قیمت دلار و افزایش قیمت کالاها، تلاش کرد اقتصاد ایران را فلج کند و تا حدودی هم در این بخش موفق شد که باید با اتخاذ تدابیر خاص مسئولان، راهکارهای مطلوبی برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور اندیشیده شود.

امیری با اشاره به تلاش‌های دولت در عرصه رفع مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: ایران از لحاظ اقتصادی به سمت بلوک شرق از جمله چین و روسیه رفته و در پیمان‌های مهمی عضو شده که این موضوع می‌تواند به برون‌رفت اقتصاد کشور از وضعیت کنونی کمک شایانی داشته باشد.

وی بر تبلیغ و بصیرت افزایی مستمر، هدفمند و منسجم همه اصحاب رسانه در راستای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن تأکید کرد و گفت: همه فعالان حوزه‌های دین، فرهنگ و اصحاب رسانه باید برای تحقق اهداف جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن همت خود را به‌کار گیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha