شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ بازدید مدیر برنامه ریزی راهبردی بودجه و نظارت دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه از مدرسه علمیه میاندوآب

حوزه/ مدیر برنامه ریزی راهبردی، بودجه و نظارت دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه به بررسی پیشرفت برنامه پنج ساله حوزه علمیه آذربایجان غربی و مسائل و مشکلات مدارس استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام میثم جراح زاده، مدیر برنامه ریزی راهبردی، بودجه و نظارت دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه با حضور در آذربایجان غربی از نزدیک به بررسی پیشرفت برنامه پنج ساله حوزه استان و مسائل و مشکلات مدارس پرداخت.

وی ابتدا به مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه رفت و از کتابخانه، آشپزخانه، اتاق ورزش، حجره ها و سایر قسمت های این مدرسه بازدید کرد و در ادامه در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ارومیه حاضر شد.

تصاویر/ بازدید از مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه

وی در این بازدید، توسعه و تجهیز حوزه های علمیه را از اولویت های مرکز مدیریت حوزه دانست و افزود: شورای عالی حوزه های علمیه و مرکز مدیریت توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه را همواره در دستور کار دارند و در این خصوص طی سالهای اخیر قدم های بسیار خوبی برداشته شده است.

نشست با مدیران مدارس علمیه آذربایجان غربی از دیگر برنامه ها بود. حجت الاسلام جراح زاده در این نشست با اشاره به تأکید آیت الله اعرافی مبنی بر تکمیل برش برنامه پنج ساله مدارس علمیه، گفت: آشنایی دقیق مدیران مدارس علمیه کشور با این سند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در پیشبرد اهداف حوزه های علمیه نقش مهمی دارد.

وی مهمترین اهداف تشکیل این نشست را آشنایی مدیران مدارس علمیه با برنامه پنج ساله حوزه های علمیه و تدوین برش شهرستانی این سند دانست و اظهار کرد: تدوین این سند می‌تواند به مدیران مدارس علمیه برای برنامه ریزی دقیق تر کمک نماید.

تصاویر/ نشست مدیران مدارس و معاونین ستادی حوزه آذربایجان غربی

تصاویر/ بازدید از ساختمان درحال احداث حوزه علمیه آذربایجان غربی

حجت الاسلام جراح زاده در ادامه از ساختمان در حال احداث مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی که در ۹ طبقه در حال احداث است، بازدید کرد.

بازدید و بررسی مسائل و مشکلات مدارس علمیه میاندوآب و نقده از دیگر برنامه ها بود.

تصاویر/ بازدید از مدرسه علمیه نقده

تصاویر/ بازدید از مدرسه علمیه میاندوآب

حضور در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه آذربایجان غربی و دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از دیگر برنامه های مدیر برنامه ریزی راهبردی، بودجه و نظارت دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یا مهدی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 0
    برنامه 5 ساله سال 97 اجرایی شد الان 1402 هست کدام گام تحقق!!!!؟ مدت زمان برنامه ها گذشته است