پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ اجلاسیه معاونین آموزش مدارس علمیه استان خوزستان

حوزه/ اجلاسیه معاونین آموزش مدارس علمیه استان خوزستان با حضور معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان و معاونین آموزش مدارس علمیه استان برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اجلاسیه معاونین آموزش مدارس علمیه خوزستان با موضوع ارتباط موثر صبح امروز با حضور حجت الاسلام سید عباس موسوی معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام روح الله شریفی‌نژاد از اساتید حوزه علمیه خوزستان و مشاور تربیتی، کارشناسان واحدهای آموزشی و معاونین آموزش مدارس علمیه خوزستان در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

گفتنی است نحوه نقدکردن، قدرت نه گفتن، برقراری ارتباط با مخاطب و کنترل هیجانات از جمله سرفصل‌هایی بود که در این اجلاسیه یک روزه توسط حجت الاسلام شریفی نژاد برای معاونین آموزش مدارس علمیه خوزستان ارائه شد.

لازم به ذکر است تاکنون اجلاسیه‌های معاونین آموزش حوزه علمیه خوزستان معمولا به این صورت برگزار می‌گردید که در آنها آیین نامه آموزشی و یا انتقادات و پیشنهادات معاونین مورد نقد و بررسی قرار می گرفت و آموزش طریقه برقراری ارتباط موثر با طلاب و یا نحوه توضیح آیین‌نامه آموزشی برای طلاب و نحوه اقناع آنها مورد بررسی قرار نگرفته بود، از این رو معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان لازم دانست که این اجلاسیه با رویکرد و فضای متفاوتی برگزار شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha