شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
علیرضا رحیمی

حوزه/مدیرکل آموزش و پرورش قم با اشاره به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و آموزه های فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس را ضامن امنیت و پویایی جامعه دانست و بر همدلی و انسجام بیش از پیش فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در برابر هجمه های دشمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، صبحگاه مشترک و همایش اقتدار فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی نمونه نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم امروز به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، در محوطه اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی با اشاره به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و آموزه های فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس را ضامن امنیت و پویایی جامعه دانست و بر همدلی و انسجام بیش از پیش فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در برابر هجمه های دشمنان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی هر بار شکست مفتضحانه ای نصیب شان می شود، گفت: ما امروز در ششمین روز هفته دفاع مقدس اینجا جمع شده ایم تا بار دیگر بیعت خود را با فرمانده عزیز خویش و رهبر بزگوار انقلاب اسلامی تجدید کنیم.

رحیمی افزود: هدف از برگزاری این همایش عمق بخشیدن به باورهای دینی و ارتقای سطح علمی و بصیرتی در مدیران و معلمان بوده و با توجه بر اینکه دشمن به دنبال تزریق ارزش و هنجارهای خود در تمامی کشورها است در این بین وظیفه و نقش حوزه تعلیم و تربیت فارغ از ساختارهای اداری در جلوگیری از این مسئله، بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش قم خاطرنشان کرد: رعایت عدالت آموزشی در بین دانش‌آموزان که سرمایه‌ انسانی اصلی کشور هستند نیز به عنوان یک اولویت پیگیری می‌شود و آموزش‌ و پرورش گلوگاه عدالت تربیتی محسوب می‌شود و سال جدید تحصیلی با شعار «مدرسه قوی ایران قوی» آغاز و با تکیه برتلاشگران عرصه علم و جهاد پیش خواهیم رفت.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha