شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / مراسم میهمانی لاله‌ها و آیین غبارروبی مزار مطهر شهدا همدان

حوزه / استاندار همدان گفت: قدرت نظامی جمهوری‌اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدای والامقام، روزانه افزایش پیدا می‌کند و در این ایام شاهد رونمایی از موشک‌های جدیدی هستیم که جهانیان را در بهت و حیرت فرو می‌برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان عصر امروز در مراسم میهمانی لاله‌ها و آیین غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا که به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ایرانیان همواره در طول تاریخ موحد و یکتاپرست بوده‌اند و شجره طیبه‌ اسلام و قرآن در بستر پاک و موحد ایران رشد کرده است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درخشان‌ترین حماسه و اوج عظمت تاریخ ایران است، گفت: ملت ایران در مقابل جهانیان ایستاد و به آن‌ها درس بزرگی داد که هیچ‌کس نمی‌تواند به مردم این سرزمین که صاحب تعالی و تمدن بزرگ و حافظ دین اسلام هستند، حمله کند.

استاندار همدان، با اشاره به دیدار اعضا کنگره ملی هشت هزار شهید استان با مقام معظم رهبری، یادآور شد: ایشان با نگاه پدرانه مردم استان را مورد تفقد و توجه قرار دادند.

وی افزود: حماسه‌ها و اقدامات ارزشمند رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدای استان در دفاع مقدس، باید در راستای کنگره برای نسل‌های آینده به درستی تبیین شود.

قاسمی‌فرزاد، با بیان اینکه در هفته‌های آینده شاهد برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان خواهیم بود، اظهار کرد: با وحدت و انسجام در سطح استان همه‌ ظرفیت‌ها برای برگزاری دومین کنگره‌ ملی ۸ هزار شهید والامقام استان به میدان آمدند و ان‌شاءالله شاهد برنامه‌ای فاخر خواهیم بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خاطرنشان کرد: قدرت نظامی جمهوری‌اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدای والامقام، روزانه افزایش پیدا می‌کند و در این ایام شاهد رونمایی از موشک‌های جدیدی هستیم که جهانیان را در بهت و حیرت فرو می‌برد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha