دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام باوقار

حوزه / حجت الاسلام باوقار گفت: «وحدت رمز فتح قله ها » شعار امسال هفته وحدت است تا در این زمینه به نقطه مطلوبی دست یابیم .

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام احمدرضا باوقار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان امروز چهارشنبه ۵مهر در جلسه علمای اهل سنت استان با استاندار هرمزگان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، اظهار داشت: به رسم هر ساله در اوایل روزهای هفته وحدت دیدار علمای اهل سنت هرمزگان با استاندار انجام می گیرد.

وی افزود: هفته وحدت امسال با شعار «وحدت رمز فتح قله ها» نامگذاری شده است تا بتوانیم به یک نقطه مطلوب در این زمینه دست یابیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت بیان کرد: آموزش مبانی وحدت سبب هموار تر شدن این راه خواهد شد که بخشی مهمی از این اتفاق در حال شکل گرفتن است و اهداف و چشم اندازه های آموزشی در زمینه وحدت طراحی شده است .

حجت‌الاسلام احمدرضا باوقار عنوان کرد: هرمزگان همواره در یک فضای همدلی و وحدت بوده و در این زمینه مشکلی نداریم اما در زمینه چگونگی تبیین این مسیر مردم چشمشان به بزرگان است و تریبون ها باید در این راستا اقدام کنند.

وی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از تبیین و چگونگی تبلیغ بر عهده ائمه جمعه و جماعات است که با آگاه سازی و بصیر افزایی در جامعه انجام می گیرد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت بندرعباس ادامه داد: هویت بخشی به جوان امروز و آشنای آنان با آموزه های اسلامی ، استقلال ، استکبار ستیزی ، آرمان گرایی راهی بسوی قله است .

حجت‌الاسلام باوقار عنوان کرد: در همه زمینه ها چه مادی و معنوی تفاوتی بین علمای شیعی و اهل سنت وجود ندارد و همه در سایه نظام مقتدر جمهوری اسلامی و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مشغول به فعالیت هستند و دولت سیزدهم در روز های آغازین شروع بکار از نیروی انسانی اهل سنت در مناصب های مختلف دولتی استفاده کرده است.

وی در پایان با تشکر از تلاش های بی وقفه استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: تناسب وحدت و دفاع مقدس در این است که در جنگ تحمیلی همه اقشار و مذاهب با وحدت در جنگ شرکت کردند و توانستن پیروزی به ارمغان آورند و در حال حاضر نیز تمامی در یک جنگ نرم با دین ستیزان مقابله و با ارائه خدمات و دستاوردهای انقلاب سعی در پیروزی دیگری برای ایران قوی دارند .

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha