شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
پیام تبریک  مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین باوقار به سمت مشاور امور روحانیت و حوزه های علمیه استاندار

حوزه/ حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا انتصاب حجت الاسلام احمدرضا باوقار را به سمت مشاور امور روحانیت استاندار هرمزگان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا، مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، انتصاب حجت الاسلام احمدرضا باوقار به سمت مشاور امور روحانیت استاندار هرمزگان را تبریک گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر عزیز و گرانمایه حجت الاسلام والمسلمین اجمد رضا باوقار (زیدعزه)

انتخاب شایسته شما به سمت مشاور استاندار در امور روحانیت و حوزه های علمیه را به جنابعالی و روحانیت استان صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بحمدالله شما از علماء جوان، انقلابی، بابصیرت و مجاهدی هستید که در عرصه های مختلف، توانمندی خود را به نمایش گذاشته اید، بی شک حضورتان در این جایگاه، عامل رشد و ارتقای حوزه های علمیه از یک سو و ایجاد تعامل هدفمند بین روحانیت استان و نماینده عالی دولت در استان هرمزگان از سوی دیگر خواهد بود. بجاست که در این مجال آمادگی حوزه های علمیه خواهران استان برای هر گونه همکاری و همراهی در عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، تربیتی، مشاوره ای و حمایت از دولت مردمی و انقلابی را اعلام بدارم. موفقیت شما را از خداوند منان خواستارم.

جواد اسماعیل نیا، مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha