جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام باوقار

حوزه/رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان گفت: وحدت باید طوری باشد که قلباً آن را قبول کرده و به آن اعتقاد داشته باشیم، لذا اگر ما چیزی را به زبان بیاوریم که به آن اعتقاد نداریم خدایی ناکرده دچار نفاق خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین باوقار، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان، عصر سه شنبه به مناسبت هفته وحدت، در جشن مجمع دینی صدر الاسلام شهرستان بندر خمیر اظهار کرد: در آیات الهی به مسئله وحدت و تقریب بسیار اشاره شده است، البته وحدت یک مرحله بالاتر از تقریب است، لذا در مقوله وحدت به ما می گویند که مثل هم فکر کنید و به ریسمان الهی چنگ بزنید.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان با بیان این که وحدت مبارک است و همچنین وحدت یک اعتقاد هم است، افزود: جامعه اسلامی اعم از شیعه و سنی معتقدند که در قرآن کریم هیچ تحریفی صورت نگرفته است.

حجت الاسلام باوقار عنوان کرد: وحدت باید طوری باشد که قلباً آن را قبول کرده و به آن اعتقاد داشته باشیم، لذا اگر ما چیزی را به زبان بیاوریم که به آن اعتقاد نداریم خدایی ناکرده دچار نفاق خواهیم شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که وحدت شیعه و سنی باید از روی علاقه باشد که نه تنها به رابطه نفعی و عبدی تبدیل نشود، بلکه موجب تعالی دو مذهب گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha