جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احمدرضا باوقار زعیمی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی ملی و فرامرزی برای همه نسل ها در دفاع از مظلومان دانست و گفت: او از عزت، ارزش‌ها، شرف و نوامیس انسانی و مردم مظلومی که قربانی تفکر افراطی گروه‌هایی مانند داعش شده بودند، دفاع می‌کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا باوقار زعیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در هرمزگان اظهار داشت: شهادت در تفکر ناب اسلامی، برترین کامیابی، بالاترین مقام، بهترین امتیاز، نیکوترین نیکی‌ها، رفیع ترین درجات و بزرگ ترین پیروزی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با اشاره به گذشت یکسال از شهادت سردار سلیمانی، تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی سردار سلیمانی  یکی از عوامل شهادت وی بود و او  سال ها در جنگ بین ایران و عراق  و  جنگ علیه داعش، القاعده و نیروهای تکفیریT حضوری خستگی‌ناپذیر داشت.

وی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی از عزت انسانی، ارزش‌های انسانی، شرف، نوامیس انسانی و از مردم مظلومی که قربانی تفکر افراطی گروه‌هایی مانند داعش شده بودند، دفاع می‌کرد.

حجت الاسلام باوقار زعیمی، نبوغ نظامی را یکی دیگر از ویژگی های شهید سلیمانی دانست و افزود: نبوغ نظامی خاص سردار سلیمانی معروف است و با توجه به سال ها حضور مستمر سردار در میدان جنگ، تحلیلگران نظامی از نبوغ وی بسیار سخن گفته اند.

وی در ادامه با بیان سخن رئیس جمهور سابق آمریکا در دیدار با رئیس جمهور عراق«سردار سلیمانی دشمن من است اما من برای او احترام ویژه ای قائل هستم» افزود: سردار، دارای شخصیتی خاص و انسان پرابهتی بود.

باوقار زعیمی افزود: در بازپس گیری استراتژیک شهر القصیر بعضی از فرماندهان، پیروزی در جنگ را به عنوان پیروزی بزرگ، نامگذاری کردند که نقش اصلی در این میان بر عهده سردار سلیمانی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، با بیان این آیه از قرآن «سِیمَاهُمْ فِی وُجُوهِهِمْ مِنْ أَثَرِ السُّجُودِ؛» اخلاص را از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: سال ها نبرد، تلاش و حضور مداوم در مناطق جنگی برای رضای خدا از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود.

حجت الاسلام باوقار زعیمی ابراز کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی انسان‌ مخلصی بود که در راه خداوند متعال برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها جان خود را تقدیم خدا و انقلاب کرد و همواره بر آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی وفادار ماند و از آنها دفاع کرد.

وی، فرامرزی بودن را از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی ذکر کرد و ایشان را الگوی بسیار مناسبی برای مردم خصوصاً جوانان دانست و اظهار کرد: شهید سلیمانی یکی از متعصب ترین شخصیت ها در حوزه دفاع از ارزش‌های اسلامی بود که همواره انجام وظیفه می‌کرد و برای همگان قابل احترام بود، از این رو به عنوان الگویی مناسب برای همه اقشار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha