شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه امام خمینی(ه) نهاوند

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند گفت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، گلزار ۶۰ شهید انقلاب اسلامی که در جوار آستان مقدس امامزادگان محمد و علی(ع) مدفون هستند، توسط طلاب و کادر مدرسه غبارروبی شد.

حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: با توجه به اهمیت این هفته و بیان رشادت‌ها و ایثارگری‌های انجام شده توسط رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های مختلفی توسط مدرسه علمیه امام خمینی نهاوند در این ایام برگزار شد و در حال برگزاری است.

وی افزود: با توجه به اینکه آغاز هفته دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، به همین مناسبت دسته عزاداری از این مدرسه علمیه برگزار شد و به سمت آستان مقدس امامزادگان محمد و علی(ع) حرکت کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مراسم عزاداری، گلزار مطهر ۶۰ شهید انقلاب اسلامی که در جوار این بقعه متبرکه مدفون هستند، توسط طلاب و کادر مدرسه غبارروبی شدند.

وی به تشریح دیگر برنامه‌های مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند به‌مناسبت این هفته پرداخت و اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، تقدیر از ایثارگران و برگزاری جلسات بصیرت افزایی از دیگر اقدامات این هفته خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha