یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ حسین بازماندگان

حوزه / شیخ حسین بازماندگان گفت: شیعه و سنی دو بال جامعه اسلامی هستند و باید آنقدر به یکدیگر نزدیک باشند که دشمن جرأت نداشته باشد بین آنها تفرقه و اختلاف ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، شیخ حسین بازماندگان امام جمعه اهل سنت بندرپل امروز چهارشنبه ۵مهر در نشست علمای تسنن استان با استاندار هرمزگان که در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با هفته وحدت را گرامی میداریم و به فال نیک می گیریم که این دو رویداد مهم سرآغازی برای انسجام و همبستگی ملت شریف ایران است.

وی افزود: پیرامون وحدت مباحث فراوانی وجود دارد که وحدت در عمل سرآمد آن می باشد که هم مد نظر پیامبر اسلام (ص) است و ابتکار حضرت امام (ره) از وحدت در همین خصوص است.

امام جمعه اهل سنت بندر پل بیان کرد: یکی از زمینه های در دسترسی به وحدت عملی، رفت و آمد خواص در مراسم ها و مساجد و حوزه های علمیه برای شناخت از همدیگر است تا به نتایج مطلوب دست یابند.

شیخ حسین بازماندگان ادامه داد: شیعه و سنی دو بال جامعه اسلامی هستند و باید آنقدر به یکدیگر نزدیک باشند که دشمن جرأت نداشته باشد بین آنها تفرقه و اختلاف ایجاد کند.

وی اظهار کرد: هفته وحدت جنبه یادآوری دارد تا وحدت بین مسلمین کمرنگ نشود و در هرمزگان در اکثر مناطق این روز و هفته به جشن و مولودی خوانی میلاد رسول الله (ص) می‌پردازند.

امام جمعه اهل سنت بندرپل خاطرنشان کرد: مردم هرمزگان نیز مانند سایر استان های از قدیم الایام علما شیعه و تسنن در کنار همدیگر این هفته را گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha