جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انفجار در مسجد شیعیان قندوز

امام جمعه اهل سنت بندرپل استان هرمزگان در بیانیه‌ای، جنایت روز جمعه تروریست‌ها در ولایت قندهار را محکوم صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندرپل در بیانیه ای، جنایت روز جمعه تروریست ها در ولایت قندهار را محکوم کرد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

انالله و انا الیه راجعون

بار دیگر دست دشمنان اسلام و مسلمین از آستین تروریستهای جنایتکار داعش تکفیری بیرون آمد و جمعی دیگر از مردم شیعه مظلوم افغانستان را در حال برگزاری نماز جمعه به خاک و خون کشید.

اینجانب حسین بازماندگان حمله تروریستی کوردلان تکفیری به مسجد فاطمیه قندهار که موجب شهادت و جراحت جمع کثیری از شرکت کنندگان در نماز جمعه گردید را به شدت محکوم نموده و ضمن تسلیت به خانواده های محترم شهداء و مردم عزیز افغانستان، و با آرزوی صبر و اجر برای بازماندگان قربانیان و شفای عاجل برای مجروحین این جنایت ضد بشری، بار دیگر نسبت به توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان امت اسلام هشدار داده و بر لزوم وحدت و یکپارچگی شیعه و سنی و نفی خشونت و افراطی گری با نام اسلام تاکید می نمایم.

این حادثه دلخراش، و حوادث تاسف بار گذشته از جمله حمله قبلی به نمازگزاران در قندوز، ضرورت افزایش مراقبتها و مضاعف نمودن حفاظت از مراکز مذهبی شیعه و سنی و سایر تجمعات در افغانستان را بیش از پیش روشن می سازد .

اینجانب به عنوان برادر ایمانی از  خواهران و برادران مسلمان خود در افغانستان تقاضا دارم ، با همدلی و هم فکری و تشریک مساعی با یکدیگر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان خود را ناکام بگذارند و با وحدت و یکپارچگی کنار هم در مقابل دشمنان به شوکت و عظمت اسلام عزیز بیفزایند ان شاء الله.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha