جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ حسین بازماندگان - امام جمعه اهل سنت بندرپل

حوزه / حسین بازماندگان با اشاره به طرح اقتصادی دولت، عنوان کرد: جراحی اقتصادی در کشور مستلزم نظارت دقیق و همراهی مردم است.

شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندرپل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان با اشاره به طرح اقتصادی دولت، اظهارداشت: هر چند جراحی اقتصادی دشواری های خود را دارد، ولی با برنامه ریزی و دقت و نظارت دقیق و همراهی مردم امکان پذیر است.

وی بیان کرد: به اراده مردم و مسئولان خدوم از این پیچ سخت اقتصادی عبور می کنیم و قطعاً عاقبت خوبی را برای اقتصاد کشور رقم خواهد خورد، مردم به دولت در طرح اقتصادی اعتماد داشته باشند و همراهی کنند.

امام جمعه اهل سنت شهر بندرپل گفت: دولت برای حل مشکلات چاره‌ای ندارد، منتهی باید دولتمردان دقت داشته باشند و خوب و دقیق مدیریت نمایند تا بهانه دست معاندین و بدخواهان نیفتد.

بازماندگان با اشاره به احتکارها برخی کالاها، گفت: فروشندگان و کسبه باید انصاف داشته و همراه مردم و دولت باشند، ولی می بینیم در بعضی شهرستانها چندین تن آرد روغن، شکر، ماکارونی، احتکار شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولین امر تقاضا دارم جنایتکاران اقتصادی را به سزای اعمال ننگین شان برسانند و در انظار عموم تنبیه کنند تا درَس عبرتی برای احتکار کنندگان شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha