سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 327804
۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل با تاکید بر ضرورت حضور همه اقوام، قشرها و گروه‌ها در راهپیمایی 22 بهمن گفت: دهه فجر یادآور ظلم‌ستیزی و اسلام‌خواهی مردم ایران بوده و تا همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، شیخ حسین بازماندگان، امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ، وحدت بین شیعه و سنی را استحکام بخشید،  اظهارداشت: می‌توان با جرات و شهامت گفت که در عصرحاضر تنها طلایه‌دار وحدت در جهان اسلام، جمهوری اسلامی ایران و در راس آن مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای است.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب به عنوان ولی‌امر مسلمین جهان، دغدغه اتحاد و وحدت جوامع اسلامی را دارند افزود: واضح و مشهود است که حمایت معنوی مقام معظم رهبری از امر وحدت و همایش هایی که در این زمینه برگزار می‌شود، برای جامعه اسلامی نویدبخش می‌باشد.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل با بیان اینکه حمایت رهبری از بیداری اسلامی به مخالفین این پیام را دارد که بیداری اسلامی راه گم‌گشته خود را یافته است تصریح کرد: حرکت رو به جلو بیداری اسلامی اثبات می‌کند که با اتحاد می‌شود فتنه را از بیخ و بن در نطفه خفه کرد.

وی با اشاره به تعبیر امام(ره) در مورد مسئله فلسطین با این مضمون که اگر مسلمانان جهان هر کدام یک سطل آب به سوی اسرائیل سرازیر کنند اسرائیل را آب خواهد برد؛ اضافه کرد: امروز به برکت روشنگری‌های ولی‌امر مسلمین، مسلمانان به این حقیقت پی برده‌اند که با اتحاد می‌شود اسرائیل را از میان برداشت.

شیخ بازماندگان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر برگزاری پرشکوه جشن های دهه فجر،گفت: دهه فجر یادآور ظلم‌ستیزی و اسلام‌خواهی مردم ایران بوده و تا همیشه در یادها باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به تلاش دشمن در جدا کردن نسل جوان امروز از نسل انقلابی تصریح کرد: نسل جوان ما با بصیرت بالاتر و ایمان قوی‌تر همواره پشتیبان ولی‌فقیه و میراث‌دار ارزش‌های انقلاب وخون شهدا هستند و دشمنی‌های آمریکا و کشورهای غربی را فراموش نخواهد کرد.

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرپل در پایان ضمن تاکید بر ضرورت حضور همه اقوام، قشرها و گروه‌ها در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: ما نیز به همراه برادران شیعه و اهل‌سنت در این راهپیمایی و جشن ملی شرکت خواهیم کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha