شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یزاف

حوزه/ مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه دشمن به نفس‌های آخر خود رسیده و در حال دست و پا زدن است، گفت: دشمن در ابعاد نظامی شکست خورده و حال به ابعاد دیگر متوسل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، علیرضا یزاف مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر، پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان بخش شبانکاره پپ، اظهار داشت: مردم ما در هشت سال دفاع مقدس توانستند تابلو پر نقش و نگاری از خون پر برکت شهدا را رقم بزنند و لذا همگان وظیفه داریم ابعاد مختلف این تابلو را شناسایی و هم به خود و هم جهانیان بشناسانیم.

وی افزود: نقش زنان در تاریخ ادیان و اسلام پر رنگ است و حقیقت اسلام بها دادن به شأن و مقام زن می‌باشد.

مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر افزود: دشمنان در سال گذشته با ایجاد پروپاگاندا به دنبال به انحراف کشیدن زنان ما بودند که ناکام ماندند.

یزاف با بیان اینکه دشمن در جنگ ادراکی و روانی شکست خورده است، اظهار کرد: استعمارگران با وجود آنکه اطلاعات ماهواره‌ای و تسلیحاتی به صدام می‌دادند اما در برابر دلیرمردان این سرزمین شکست مفتضحانه‌ای خوردند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس دستاوردهای ارزشمند و طلایی فراوانی برای نظام ما داشت و با گذشت ۳۵ سال بعد از آن فرهنگ دفاع مقدس سینه به سینه توسط راویان به نسل‌های آینده منتقل می‌شود.

مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دفاع مقدس در واقع یک جنگ هشت ساله نبود، عنوان کرد: ایستادگی ملت و جان فشانی‌های دلیرمردان ایران اسلامی باعث انهدام استکبار جهانی شد.

یزاف تصریح کرد: تمامی کشورهای استعماری به جنگ با ملت ما آمده بودند، اما با امدادهای غیبی و تلاش رزمندگان، شهدا و ایثارگران و رهبری حضرت امام(ره) حماسه عظیمی در تاریخ به ثبت رسید.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به نفس‌های آخر خود رسیده و در حال دست و پا زدن است، گفت: دشمن در ابعاد نظامی شکست خورده و حال به ابعاد دیگر متوسل شده است.

مشاور استاندار بوشهر با اشاره به دوران منحوس فتحعلی شاه، بیان کرد: در این دوران مرزهای کشور را فروختند و عده‌ای خودفروخته نیز گفتند برای دستیابی به پیشرفت ناتوان هستیم، اما امروز به برکت اسلام و خون شهدا ملت ایران در عرصه‌های مختلف به "ما می‌توانیم" دست پیدا کرده است.

یزاف با بیان اینکه مادران این سرزمین، حماسه زنان لرده را خلق کرده‌اند، یادآور شد: دلیرمردان در این شهرستان هواپیمای انگلیسی را ساقط کردند که نشان از رشادت‌های مردم این منطقه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha