دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جشن هفته وحدت

مراسم هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) با حضور علمای شیعه و سنی در مسجد امام زین العابدین (ع) چابهار برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، مراسم هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص)، شب گذشته با حضور علمای شیعه و سنی و حجت‌الاسلام والمسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان در مسجد امام زین العابدین (ع) چابهار برگزار گردید.

مولوی عبدالرحمن ترنج زر امام جمعه مسجد امام زین العابدین (ع) چابهار ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت اظهار کرد: وحدت شاخص مهم امت اسلام بوده و دشمنان اسلام برنامه ریزی های زیادی دارند تا وحدت شیعه و سنی را در استان و کشور مخدوش کنند که موفق نشدند.

وی افزود: مراسم گرامی داشت جشن ولادت پیامبر اسلام موجب یاد آوری سنت نبوی و نزدیکی امت به سیره عملی پیامبر(ص) بوده و خوب و شایسته است و کسانی که به این مراسم ها مخصوصا جشن ولادت حضرت محمد(ص) که حول نام و یاد نبی مکرم اسلام (ص) است اشکال وارد کرده و آنان را بدعت می نامند، جشن های دیگر مثل مراسم ختم بخاری و فارغ‌التحصیلی و امثالهم که در زمان پیامبر (ص) وجود نداشت به طریق اولی باید بدعت نامید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha